Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Ogłoszenie o naborze nr 7548ARCHIWALNE z dnia 18.01.2017 r.

  • Oferty do
    28

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik sekcji

Sekcja Rachuby i Płac Pion Głównego Księgowego



Miejsce wykonywania pracy:

Nowy Sącz

Adres urzędu:

Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa - praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks - niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie pracą sekcji w celu zapewnienia terminowości i jakości realizowanych zadań
  • nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych pracowników i funkcjonariuszy
  • nadzorowanie i planowanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych w zakresie wydatków osobowychnadzorowanie i sprawdzanie prawidłowości rozliczenia sum depozytowych oraz pozostałych rozrachunków publiczno-prawnych jak również wobec kontrahentów
  • nadzorowanie i organizowanie wykonania miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych i analiz ekonomicznych z wykonania budżetu w zakresie wydatków osobowych
  • nadzorowanie rozliczeń rozrachunków publiczno-prawnych, a w szczególności osób trzecich, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, urzędów skarbowych i innych
  • kontrolowanie realizacji potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych lub innych dokumentów w celu zaspokojenia wierzytelności
  • opiniowanie wniosków o wypłatę nagród, dodatków specjalnych i innych należności dla pracowników i funkcjonariuszy
  • opiniowanie projektów zmian w obowiązujących przepisach prawnych i procedurach
  • prowadzenie korespondencji z urzędami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze finansów
  • znajomość przepisów z zakresu z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • biegłe posługiwanie się programami płacowymi, Płatnik oraz programami z pakietu MS Office
  • umiejętność argumentowania
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem
  • doświadczenie zawodowe w jednostce budżetowej
  • ukończenie kursu kadrowo-płacowego
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego związanego z kierowaniem zespołem pracowniczym oraz pracy w jednostkach budżetowych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia kursów
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, o ile kandydat je posiada

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
    33-300 Nowy Sącz
    ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
    z dopiskiem " oferta pracy"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.

Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 184153166, 184153278.



Liczba odwiedzin: 2852

Wytworzył/odpowiada: Komendant Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Udostępnił: Jadwiga Jakuszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×