Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Ogłoszenie o naborze nr 3554ARCHIWALNE z dnia 15.09.2016 r.
-
Oferty do
25
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: składnicy akt
w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Myślenice
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie składnicy akt
- przejmowanie akt z komórek (jednostek)organizacyjnych Komendy
- opracowywanie (ewidencjonowanie, porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki
- udostępnianie akt upoważnionym osobom,
- udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- prowadzenie prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny
- zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja akt
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016 roku ,poz. 1167) - w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 1873,84 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i nr ogłoszenia. List motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oświadczenia muszą zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, musza być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oferty niekompletne i niespełniajace wymogów, niepodpisane i nieopatrzone datą oraz złożone po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 37 29 246 w godz. 7.30 - 15.30.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płec, wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.