Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Ogłoszenie o naborze nr 3554ARCHIWALNE z dnia 15.09.2016 r.

  • Oferty do
    25

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: składnicy akt

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Myślenice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym , praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. W składnicy akt okresowo praca na wysokości do 3m oraz możliwe narażenie na alergeny. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych nie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie składnicy akt
  • przejmowanie akt z komórek (jednostek)organizacyjnych Komendy
  • opracowywanie (ewidencjonowanie, porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki
  • udostępnianie akt upoważnionym osobom,
  • udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • prowadzenie prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny
  • zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja akt

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016 roku ,poz. 1167) - w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
    ul. Jagiellońska 1
    32-400 Myślenice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 1873,84 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i nr ogłoszenia. List motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oświadczenia muszą zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, musza być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oferty niekompletne i niespełniajace wymogów, niepodpisane i nieopatrzone datą oraz złożone po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 37 29 246 w godz. 7.30 - 15.30.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płec, wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4708

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Udostępnił: Barbara Kus

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×