Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie

Ogłoszenie o naborze nr 62012ARCHIWALNE z dnia 05.03.2020 r.

  • Oferty do
    16

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych - obsługa sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii

Zespół ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Miechów

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
ul. M. Konopnickiej 23a
32-200 Miechów

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze powyżej 4 godzin (praca administracyjno-biurowa, siedząca) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka praca na parterze, brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżąca obsługa sekretariatu
  • przyjmowanie korespondencji, segregowanie i przekazywanie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii celem rozdzielenia na poszczególne komórki i pojedyncze osoby
  • przekazywanie zadekretowanej korespondencji kierownikom działów, zgodnie z przyjętymi zasadami
  • przyjmowanie korespondencji do wysłania, przedkładanie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii do podpisu i terminowe jej wysyłanie
  • rowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, książek nadawczych
  • udzielanie niezbędnych informacji interesantom, weryfikowanie spraw i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Inspektoratu
  • wypisywanie i przekazywanie do podpisu Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii druków delegacji służbowych oraz prowadzenie ich ewidencji
  • adzorowanie zasad przestrzegania dyscypliny pracy, przy współdziałaniu z kierownikami poszczególnych działów
  • prowadzenie kart czasu pracy
  • prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych
  • prowadzenie listy obecności pracowników
  • dokonywanie zakupów materiałów, sprzętu, urządzeń na potrzeby Inspektoratu oraz realizowanie bieżących potrzeb zgłaszanych przez poszczególne działy
  • właściwe i terminowe wypełnianie kart drogowych (przestrzeganie norm przebiegu pojazdu, paliwa i przebiegu ogólnego)
  • prowadzenie gospodarki mandatowej (rozliczanie w systemie, sporządzanie sprawozdań)
  • obsługiwanie urządzeń techniki biurowej tj. centrala telefoniczna, kserokopiarka, fax

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • biegła obsługa komputera
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kategorii B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
    32-200 Miechów ul. M. Konopnickiej 23a

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie ul. M. Konopnickiej 23a 32-200 Miechów tel. 41 38 318 29 e-mail miechow.piw@wetgiw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie ul. M. Konopnickiej 23a 32-200 Miechów tel. 41 38 318 29 e-mail miechow.piw@wetgiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie 16.03.2020r. nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz nie zawierające własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Oferty osób nie zatrudnionych zostają zachowane w jednostce, ewentualnie na prośbę kandydatów zostaną im zwrócone pocztą. Kandydaci na stanowisko spełniający wymagania formalne, zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Wszelkich informacji udziela Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miechowie.



Liczba odwiedzin: 4040

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie

Udostępnił: Marcin Mickoś

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 05.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×