Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 399ARCHIWALNE z dnia 09.06.2016 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Kraków
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie wniosków o ustalenie linii brzegu oraz o przekazanie w trwały zarząd i do zasobu nieruchomości Skarbu Państwa gruntów pokrytych powierzchniowymi wodami płynącymi w celu uzyskania właściwych decyzji administracyjnych.
- Sporządzanie wniosków wraz ze skompletowaniem dokumentów do Sądów Rejonowych o ujawnienie prawa własności Skarbu Państwa w trwałym zarządzie RZGW w Krakowie w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księgach wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym.
- Ustalenie zasadności roszczeń odszkodowawczych oraz przygotowanie ugód cywilnych określających wysokość odszkodowań za grunty zajęte trwale w sposób naturalny przez wody płynące w celu naprawienia przez Skarb Państwa szkód wyrządzonych dotychczasowym właścicielom.
- Sprawdzanie i weryfikacja otrzymanych decyzji administracyjnych, wpisów do ksiąg wieczystych i zawiadomień o zmianach w ewidencji gruntów i budynków w celu wyeliminowania błędów merytorycznych i oczywistych omyłek.
- Przygotowywanie odwołań od decyzji oraz zażaleń na postanowienia organów administracji publicznej w sprawach dotyczących linii brzegu i trwałego zarządu.
- Sprawdzanie i weryfikowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej opracowanej w związku z ustaleniem linii brzegowej oraz elaboratów szacunkowych określających odszkodowanie za utracony grunt
- Współpraca ze starostwami i zarządami zlewni w zakresie ewidencji gruntów w tym podziały, rozgraniczenia i modernizacja operatu ewidencji..
- Prowadzenie ewidencji spraw związanych z przejęciem z mocy prawa gruntów zajętych w sposób naturalny przez powierzchniowe wody płynące oraz odszkodowań.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie geodezji prawnej, podziałów i uzgadniania nieruchomości.
- obsługa pakietu MS Office
- znajomość przepisów: Prawo Wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o Gospodarce Nieruchomościami i Księgach Wieczystych
- umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielności w pracy
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- uprawnienia geodezyjne z 1 i 2 zakresu
- uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego
- studia lub kursy w zakresie wyceny i zarządzania nieruchomościami
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
(parter – dziennik podawczy)
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie w/w. terminie pod adres urzędu RZGW w Krakowie.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania wymienione w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (012) 62 84 230
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.