Komenda Miejska Policji w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 24153ARCHIWALNE z dnia 19.03.2018 r.
-
Oferty do
26
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz koordynacji zadań
w Zespole ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy
Kraków
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przewodniczenie pracom komisji ustalajacych przyczyny oraz okoliczności wypadków funkcjonariuszy KMP w Krakowie,
- Koordynowanie pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy KMP w Krakowie,
- Planowanie oraz opracowywanie programów szkoleń w dziedzinie bhp,
- Opracowywanie programów kontroli, kontrolowanie warunków służby/pracy oraz zasad przestrzegania przepisów bhp przez funkcjonariuszy i pracowników,
- Udział w realizacji analizy i oceny ryzyka zawodowego, identyfikacji zagrożeń na stanowiskach służby/pracy oraz ich aktualizacja,
- Kontrolowanie zasadności wystawiania skierowań dla funcjonariuszy i pracowników na szczepienia ochronne, badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne oraz weryfikowanie ich treści pod względem formalnym,
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie warunków służby/pracy, badań środowiska służby/pracy oraz czynników szkodliwych dla zdrowia, profilaktycznych badań lekarskich,
- Udział w pracach komisji powoływanej do oceny i kwalifikacji warunków służby jako uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- staż pracy: 3 lata w służbie BHP
- umiejętność intrepretacji przepisów oraz organizacja pracy własnej,
- obiektywizm i wnikliwość w ocenie faktów,
- samodzielność i odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji, komunikatywność oraz umiejetność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawa pracy w zakresie bhp,
- znajomość przepisów kpa,
- umiejętność obsługi komputera
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 3 lata w administracji publicznej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz programu Lex
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnyc
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa. Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak również złożone po terminie ( tj. po 26 marca 2018r.) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod nr tel. (12) 61 52 516
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.