Komenda Miejska Policji w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 10695ARCHIWALNE z dnia 04.05.2017 r.
-
Oferty do
17
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydział Prezydialny
Kraków
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa kancelaryjno-biurowa Komendanta Miejskiego Policji w Krakowie oraz jego zastepców ,
- Prowadzenie kancelarii ogólnej jawnej Komendy Miejskiej Policji w Krakowie oraz obsługiwanie korespondencji bieżącej w zakresie przyjmowania i ekspedycji dokumentacji jawnej,
- Koordynacja funkcjonowania sekretariatów Komendanta Miejskiego Policji w Krakowie i Zastępców Komendanta Miejskiego Policji w Krakowie
- Przygotowanie i organizowanie posiedzeń kadry kierowniczej komendy, narad, konferencjii spotkań z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Krakowie,
- Przygotowywanie dokumentacji służbowej przeznaczonej do archiwizacji ,
- Obsługa kontaktów kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Krakowie z instytucjami zewnętrznymi
- Prowadzenie terminarza spotkań kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Krakowie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- posiadanie wiedzy w zakresie ogólnych przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej,
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych,
- posiadanie zdolności analitycznego myślenia,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpiczeństwa o klauzuli poufnej albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej , w tym 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.
Aplikacje mogą byc składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak rownież złożone po terminie ( tj. po 17 maja 2017roku.) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie ( prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Dodatkowe informacje w kwestii naboru mozna uzyskać pod nr tel. (12)6152566.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.