Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 22407ARCHIWALNE z dnia 15.02.2018 r.

  • Oferty do
    28

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy informatyk

w Dziale Zarządzania Domeną Danych Rozrachunkowych ZEFIR2 i OSOZ2



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Al. Krasińskiego 11b 31-111 Kraków

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków

WARUNKI PRACY

Praca w systemie 8 godzinnym, konieczność telefonicznej i bezpośredniej obsługi użytkowników wewnętrznych, praca pod presją czasu i czynników stresujących, w warunkach zagrożonych korupcją. Kontakty zewnętrzne z przedsiębiorcami korzystającymi z e- usług świadczonych przez systemy komputerowe w ramach realizowanej usługi. Przy wykonywaniu zadań niezbędna będzie: - umiejętność pracy w zespole, - sumienność, - dokładność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - odporność na stres, - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca administracyjno- biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); możliwe krajowe wyjazdy służbowe. Pomieszczenia zakładu pracy nie uwzględniają potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt wyposażony jest w dźwig osobowy oraz toalety na każdym piętrze. Dojście do budynku poprzez schody zewnętrze. Stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych z dostępem do światła dziennego jak i sztucznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miejsce pracy stałej znajduje się na piątym piętrze w budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Projektuje, wdraża, utrzymuje i doskonali centralne systemy informatyczne ZEFIR2, OSOZ2 w celu zapewnienia ciągłości działania systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 .
  • Buduje, utrzymuje oraz aktualizuje e-Formularze zainstalowane na Platformie Usług Elektronicznych Służby Celnej (PUESC) w celu aktualizacji prawnej systemu.
  • Zarządza procesami wsparcia użytkowników w zakresie obsługi centralnych systemów informatycznych ZEFIR2, OSOZ2 na poziomie II-ej linii wsparcia w tym świadczy usługi eksperckiego wsparcia w zakresie bieżących potrzeb użytkowników zarządzanych systemów, w tym: udziela pomocy w zakresie wykraczającym poza dostępną bazę wiedzy i ustalone procedury, wymagające podjęcia działań analitycznych, obsługuje zgłoszenia od użytkowników, weryfikuje i rozwiązuje zgłoszenia oraz udziela konsultacji użytkownikom, przekazuje nierozwiązane zgłoszenia do kolejnych linii wsparcia, w tym informuje użytkowników o stanie realizacji zgłoszenia, identyfikuje złożone problemy wymagające rozwiązań, we współpracy z komórkami wewnętrznymi, komórkami organizacyjnymi oraz wykonawcami zewnętrznymi, monitoruje postęp prac nad zgłoszeniami w celu zapewnienia optymalnego wsparcia użytkownikom systemu oraz ujednolicenia stosowanych procedur.
  • Przygotowuje środowisko testowe oraz przeprowadza testy produktów w szczególności wykonuje testy jednostkowe i integracyjne zarządzanych systemów w celu umożliwienia prowadzenia testów nowych funkcjonalności oraz zidentyfikowania potencjalnych błędów wdrażanego oprogramowania.
  • Utrzymuje i pielęgnuje środowisko treningowe na potrzeby realizowanych szkoleń, utrzymuje środowisko deweloperskie w celu zapewnienia dostępu do tych środowisk oraz zachowania spójności i kompletności danych w ramach poszczególnych środowisk.
  • Sprawuje techniczny nadzór nad architekturą, funkcjonowaniem i rozwojem systemu ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu zapewnienia ciągłości działania.
  • Zarządza rolami i uprawnieniami użytkowników, nadaje dostęp użytkownikom systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu nadania właściwych uprawnień z zachowaniem zasad Polityki Bezpieczeństwa Systemów.
  • Administruje bezpieczeństwem i ciągłością działania systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu zapewnienia wykonywania przez system jego funkcji biznesowych oraz zapewnienia optymalnej pracy użytkowników.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatyki lub powyżej 4 lat w obszarze administracji
  • umiejętność argumentowania (konieczna jest asertywność oraz umiejętność przekonywania, może być wymagana umiejętność konsultacji kwestii drażliwych)
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych w ramach projektów informatycznych
  • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze informatyki lub co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania projektami
  • doświadczenie w pracy w zespołach projektowych
  • kreatywność na stanowisku pracy, przejawianie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność planowania i koordynowania współpracy komórki z zewnętrznymi dostawcami usług
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • umiejętność testowania aplikacji i weryfikacji nowych rozwiązań technicznych i biznesowych
  • znajomości środowiska JBoss Application Server 7
  • znajomość bazy danych PostgreSQL
  • znajomość ITIL
  • znajomość metodyki zarządzania projektem (np. PRINCE 2)
  • znajomość Microsoft Dynamics AX
  • znajomość narzędzi i technik modelowania procesów biznesowych (np.BPMN, UML)
  • znajomość narzędzi MS Visio, MS Project, CASE
  • znajomość procesów wytwarzania oprogramowania i dokumentacji projektowej
  • znajomość relacyjnej bazy danych MS SQL 2012
  • znajomość strukturalnego języka zapytań – SQL
  • znajomość systemu operacyjnego LINUX
  • znajomość systemu operacyjnego Windows Server 2012

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu inforamcji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP z dopiskiem na kopercie "nr ogłoszenia 22407"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 22407” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu i/ lub adres poczty elektronicznej).
Kandydaci/ki spełniający/ce wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-01
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 .
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto w przedziale 3300,00/ 4000,00 zł.



Liczba odwiedzin: 3172

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Udostępnił: Ewa Issa-Rudzińska

Komórka organizacyjna: Trzeci Dział Kadr

Wprowadzono: 15.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×