Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 25872ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.
-
Oferty do
7
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Technicznym
Kraków
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw dotyczących rejestracji pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Krakowie.
- Weryfikacja kart pojazdów samochodowych i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej PSP w Krakowie.
- Prowadzenie ewidencji pracy kierowców, wydawanie zaświadczeń i zezwoleń na prowadzenie samochodów służbowych.
- Sporządzanie dokumentacji dotyczącej wypadków, uszkodzeń samochodów i odszkodowań.
- Zlecanie napraw samochodów i sprzętu silnikowego do wykonawców zewnętrznych.
- Współpraca z firmami serwisowymi odnośnie wykonywania okresowych przeglądów technicznych pojazdów specjalnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Prawo jazdy minimum kat. B.
- Znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym z programami pakietu MS Office (Word, Excel).
- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
- Umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym.
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej.
- Terminowe i dokładne, rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków
Dziennik Podawczy, parter
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KM PSP w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Proponowane wynagrodzenie ok. 2500 zł brutto
Proces naboru składa się z trzech etapów:
1) weryfikacja kompletności dokumentów złożonych przez kandydata,
2) test wiedzy z zakresu czynności wykonywanych na danym stanowisku, znajomości obsługi pakietu Microsoft Office, znajomości ustawy Prawo o ruchu drogowym, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawy o służbie cywilnej, rozmowa kwalifikacyjna,
3) podjęcie decyzji przez Komendanta Miejskiego PSP w Krakowie o nawiązaniu stosunku pracy.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu
i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie www.psp.krakow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Krakowie w terminie dwóch tygodni od wpływu wszystkich aplikacji. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data nadania oferty, tj. data stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Aplikacje osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 6168334.
Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
Zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych jest Komendant Miejski PSP w Krakowie.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018, poz 108 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.