Kuratorium Oświaty w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 57378ARCHIWALNE z dnia 15.11.2019 r.

  • Oferty do
    26

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Małopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawny

w Wydziale Nadzoru Pedagogicznego



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

Adres urzędu:

31-7552 Kraków ul. Ujastek 1

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa, z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin na dobę oraz urządzeń biurowych; zadania wykonywanie w siedzibie oraz sporadycznie poza siedzibą Urzędu. Konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów, biura w budynku dwupiętrowym (bez windy, bez podjazdu).

ZAKRES ZADAŃ

  • pomoc w redagowaniu projektów aktów prawnych przygotowywanych przez pracowników Wydziału;
  • udzielanie bieżącej informacji na temat zmian w prawie oświatowym;
  • wsparcie przy redagowaniu odpowiedzi na wnioski o udzielanie informacji publicznej;
  • pomoc przy realizowaniu przez pracowników zadań Małopolskiego Kuratora Oświaty z zakresu nadzoru pedagogicznego;
  • pomoc przy opiniowaniu sieci szkół i przedszkoli;
  • pomoc merytoryczna przy gromadzeniu materiału dowodowego przy prowadzonych sprawach;
  • wspieranie, w zakresie formalno-prawnym pracowników;
  • współpraca z zakresu procesu legislacji z komórkami organizacyjnymi;
  • udział w przygotowaniu informacji dla Małopolskiego Kuratora Oświaty o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, mających istotne znaczenie dla wykonywania kompetencji Małopolskiego Kuratora Oświaty i zadań Kuratorium Oświaty;
  • archiwizowanie dokumentacji ze stanowiska pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej lub pokrewnej
  • znajomość prawa administracyjnego, kpa oraz kodeksu cywilnego
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. Ujastek 1
    31-752 Kraków

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Małopolski Kurator Oświaty z siedzibą w Krakowie, przy ul. Ujastek 1, adres e-mail: kurator@kuratorium.krakow.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych w Kuratorium Oświaty w Krakowie, e-mail: iod@kuratorium.krakow.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą do nikogo przekazywane, (ewentualnie – inne organy i jednostki uprawnione do żądania danych osobowych).
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 12 448-11-24.

Kandydatki//kandydaci muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne jak również złożyć wszystkie
wymagane dokumenty i oświadczenia. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie (prosimy o podanie nr telefonu) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przy składaniu dokumentów proszę podać numer ogłoszenia.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3642,19 zł.

Dokumenty złożone w postępowaniu rekrutacyjnym można odebrać w terminie 1 m-ca od rozmowy kwalifikacyjnej. Po tym terminie dokumenty złożone przez kandydata/kandydatkę zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3584

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Krakowie

Udostępnił: Maria Polanowska-Bogusz

Komórka organizacyjna: Samodzielne Stanowisko Pracy do Spraw Kadrowych

Wprowadzono: 15.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×