Wojskowa Komenda Uzupełnień w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 29295ARCHIWALNE z dnia 21.06.2018 r.
-
Oferty do
2
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: aktualizacji ewidencji wojskowej
Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami/ Sekcja Administrowania Rezerwami
Kraków
ul. Lucjana Rydla 19
30 - 901 KRAKÓW
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadza i aktualizuje dane osób objętych ewidencją wojskową w systemie informatycznym SPIRALA-ZINT;
- obsługuje klientów zewnętrznych w celu wydania zaświadczenia o przebiegu służby wojskowej lub o uregulowanym stosunku do służby wojskowej, wydania wojskowego dokumentu osobistego albo jego duplikatu;
- przygotowuje propozycje odpowiedzi na podania wnoszone do Wojskowego Komendanta Uzupełnień w sprawach administrowania rezerwami osobowymi;
- przygotowuje dane statystyczne w celu opracowania sprawozdań, zestawień, bilansów i innych dokumentów opartych na ewidencji zasobów rezerw osobowych;
- wydziela z ewidencji zasobów rezerw osobowych i przekazuje do Archiwum WKU w Krakowie ewidencję roczników żołnierzy rezerwy niepodlegających obowiązkowi służby wojskowej, osób zmarłych, powołanych do zawodowej służby wojskowej, kandydatów na żołnierzy zawodowych oraz osób które utraciły obywatelstwo polskie w celu aktualizacji kartoteki zasobów biernych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel
- Umiejętność prowadzenia korespondencji
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Uprawienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
- Umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT
- Umiejętność sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów zewnętrznych urzędu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o posiadanym doświadczeniu zawodowym
- Kopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe na stanowisku podobnym do proponowanego w ogłoszeniu o naborze
- Kopie świadectw lub dyplomów ukończonych kursów i szkoleń
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych kwalifikacji przydatnych na proponowanym stanowisku pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Krakowie
Lucjana Rydla 19
30-901 Kraków
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Krakowie ul. Lucjana Rydla 19 30-901 Kraków tel. 261-137-919
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Starszy informatyk WKU w Krakowie ul. Lucjana Rydla 19 30-901 Kraków tel. 261-134-358
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Krakowie ul. Lucjana Rydla 19 30-901 Kraków tel. 261-137-919
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oświadczenia wymagane o których mowa w niniejszym ogłoszeniu powinny zawierać datę i czytelny podpis kandydatki/kandydata. Aplikacje nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po dokonaniu analizy złożonych aplikacji osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na test lub rozmowę kwalifikacyjną. Dokumenty aplikacyjne można odebrać osobiście w terminie 2 tygodni od publikacji wyniku naboru na wolne stanowisko. Dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zapraszamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Wynagrodzenie przewidziane na stanowisku pracy: Wynagrodzenie zasadnicze - 2 540,18 zł (brutto) + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej, który po 5 latach pracy wynosi 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 -137- 919.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.