Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 57028ARCHIWALNE z dnia 07.11.2019 r.
-
Oferty do
18
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
młodszy inspektor nadzoru nad żeglugą
Pion Terenowego Nadzoru na Żeglugą Śródlądową i Drogami Wodnymi
Kraków
siedziba Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Delegatura w Krakowie
oraz terytorialny zakres działania Delegatury w Krakowie Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
ul. Podwale 62
50- Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- udział w inpekcjach statków żeglugi śródlądowej, weryfikacji ustalonej głębokości tranzytowej, infrastruktury wodnej oraz portów i przystani pod nadzorem inspektora nadzoru nad żeglugą z wykorzystaniem łodzi inspekcyjnej lub samochodu służbowego
- udział w kontroli przestrzegania przepisów dot. żeglugi na śródlądowych drogach wodnych w portach, na przystaniach i zimowiskach
- kierowanie i obsługa lodzi inspekcyjnej oraz dbałość o prawidłową eksploatację, prowadzenie wymaganej dokumentacji
- prowadzenie samochodu służbowego i rozliczanie jego eksploatacji
- konserwacja łodzi inspekcyjnej, jej wyposażenia i urządzeń, zaopatrzenie w materiały pędne i smarne oraz obsługa silnika
- prowadzenie ewidencje motogodzin pracy łodzi, zużycia paliwa
- utrzymanie, prawidłowa eksploatacja oraz dbałość za powierzony sprzęt służbowy i biurowy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia związanego z gospodarką wodną lub żeglugą śródlądową
- patent oficera w żegludze śródlądowej do zajmowania stanowiska kierownika statku
- znajomość ustawy o żegludze śródlądowej oraz aktów wykonawczych do niej;
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność obsługi komputera (OFFICE) i innych urządzeń biurowych;
- prawo jazdy kategorii B;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B+E
- dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia patentu oficera w żegludze śródlądowej
- kopia prawa jazdy kategorii B;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia prawa jazdy kat. B+E
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu Delegatura w Krakowie
ul. Ujastek 1
31-752 Kraków
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
FORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO, Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, informuje że:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław – dalej „Administrator”.
2. Inspektor Ochrony Danych
Dodatkowe informacje można uzyskać u Inspektora Ochrony Danych pod adresem: iod@wroc.uzs.gov.pl lub listownie pod adresem Urzędu Żeglugi Śródlądowej
we Wrocławiu.
3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1559) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
4. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.
5. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą
1) Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych;
2) Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
3) Usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;
4) Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);
5) Przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.
9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
10. Dodatkowe informacje
Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
W liście motywacyjnym należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Kandydaci zakwalifikowani, spełniający wymagania formalne będą informowani telefoniczne lub e-mailem o terminie kolejnego etapu naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem telefonu 12 448 10 58