Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 15776ARCHIWALNE z dnia 28.09.2017 r.

  • Oferty do
    12

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    3
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kontroler rozliczeń

do spraw: Ds. rozliczeń finansowych oraz prowadzenia rachunkowości w zakresie sum depozytowych i opłaty paliwowej

w Dziale Zabezpieczeń i Sum Depozytowych



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

ul. Grodzka 65
31-001 Kraków

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie /Urząd Skarbowy w Nowym Targu

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zdań: praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner ), krajowe wyjazdy służbowe Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Pomieszczenia urzędu uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Dział zlokalizowany jest na 3 piętrze. Obiekt wyposażony jest w dźwig osobowy oraz toalety dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze. Dojście do budynku jest pozbawione progów. Stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych z dostępem do światła dziennego jak i sztucznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Budynek ma charakter zabytkowy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości sum depozytowych i opłaty paliwowej w celu ustalenia i wykazania prawidłowego stanu w księgach rachunkowych;
  • rozliczanie opłaty paliwowej, opłat ponadnormatywnych, kaucji w transporcie drogowym, wpłat z tytułu dobrowolnego poddania się odpowiedzialności, dopłat do gier hazardowych w celu terminowego odprowadzania należności do właściwych jednostek oraz terminowego przekazywania niezapłaconych należności do postępowania wierzycielskiego przez odpowiednie komórki;
  • rozliczanie zabezpieczeń gotówkowych w celu terminowego uiszczania należności celnych i podatkowych oraz zwrotu ewentualnej nadpłaty.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi MS Word i Excel
  • znajomość zasad rachunkowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, kierunek rachunkowość
  • znajomość przepisów ordynacji podatkowej i prawa podatkowego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

   W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 15776” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej).
   Informacje dotyczące kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów rekrutacji będą ogłaszane wyłącznie na stronie internetowej (www.malopolskie.kas.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
   Dokumenty należy składać : osobiście lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub za pośrednictwem operatora usług pocztowych.
   Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-41.
   Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
    Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
   Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
   Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
   Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
   Wysokość proponowanego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego brutto wynosi ok. 3015,00 zł.



Liczba odwiedzin: 5651

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Udostępnił: Monika Janik

Komórka organizacyjna: IZK-3

Wprowadzono: 28.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×