Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 26565ARCHIWALNE z dnia 01.05.2018 r.
-
Oferty do
7
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
w Oddziale Pomocy Stacjonarnej w Wydziale Polityki Społecznej
Kraków
Kraków ul. Basztowa 22
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw dotyczących finansowania i organizacji zadań realizowanych przez środowiskowe domy samopomocy, domy pomocy społecznej oraz ośrodki wsparcia dla osób starszych. Sporządzanie projektów wzorów umów o dotację oraz umów o dotację. Monitorowanie, analizowanie i ocenianie wydatkowania środków finansowych przekazywanych z budżetu Wojewody. Realizowanie zadań Wojewody wynikających z programów rządowych dotyczących domów pomocy społecznej, ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub osób starszych, w tym z Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Sporządzanie zbiorczych sprawozdań z realizacji przez jednostki pomocy społecznej zadań z obszaru pomocy społecznej oraz dokonywanie ich analizy. Nadzorowanie terminów składania sprawozdań przez jednostki pomocy społecznej, sporządzenie zbiorczych sprawozdań w wyznaczonych terminach. Weryfikowanie wiarygodności danych umieszczanych w sprawozdaniach. Ocenianie, analizowanie oraz interpretowanie danych ze sprawozdań. Sporządzanie projektów pism związanych z realizowanymi zadaniami
- Uczestniczenie w planowaniu oraz w podziale środków finansowych z budżetu państwa na zadania z zakresu pomocy społecznej dofinansowane z budżetu państwa, weryfikowanie i opiniowanie wniosków powiatów i gmin w tym zakresie, opracowywanie propozycji podziału dotacji i rezerw a także nadzorowanie merytoryczne prawidłowego wydatkowania środków finansowych przekazywanych z budżetu państwa dla jednostek organizacyjnych
- Współpracowanie z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej oraz jednostkami samorządu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i struktur administracji publicznej
- umiejętność samodzielnej interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i asertywność, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętności diagnostyczne i analityczne
- umiejętność selekcji informacji
- bardzo dobra umiejętność pracy z wykorzystaniem aplikacji - Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe 1. studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub 2. ukończone studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, ekonomia, zarządzanie i marketing, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
- staż pracy: 5 lat w pomocy społecznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Administracji i Logistyki
ul. Basztowa 22 (pok. 24)
31-156 Kraków
z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Stanowisko w celu zastępstwa
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie https://bip.malopolska.pl/muw,m,301543,2018.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443