Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 20189ARCHIWALNE z dnia 05.01.2018 r.
-
Oferty do
15
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: przyznania świadczenia pieniężnego dla osób ubiegających się o pobyt stały w związku z posiadaniem Karty Polaka
w Oddziale Obywatelstwa i Nadzoru w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Kraków
Kraków, ul. Przy Rondzie 6
Kraków, ul. Basztowa 22
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji dotyczących przyznania świadczenia pieniężnego dla osób ubiegających się o pobyt stały w związku z posiadaniem Karty Polaka w celu realizacji wniosków cudzoziemców spełniających ustawowe przesłanki przyznania pomocy
- Planowanie, monitorowanie i rozliczanie wykorzystania dotacji w celu ustalenia wysokości poziomu jego realizacji
- Prowadzenie rejestru wniosków, wydanych decyzji i postanowień o przyznaniu świadczenia pieniężnego dla osób ubiegających się o pobyt stały w związku z posiadaniem Karty Polaka w celu ustalenia wysokości poziomu wykorzystania dotacji
- Pełnienie dyżurów przy przyjmowaniu wniosków dotyczących spraw potwierdzenia posiadania obywatelstwa polskiego, nabycia obywatelstwa polskiego, udzielanie informacji w sprawach z zakresu działania Oddziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 1 rok w administracji publicznej - potwierdzonego kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość kpa, ustawy o obywatelstwie polskim, ustawy o Karcie Polaka i przepisów wykonawczych, ustawy o repatriacji, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz struktur administracji publicznej
- umiejętność pracy na komputerze ,w szczególności znajomość pakietu MS Office w tym biegła znajomość obsługi MS EXCEL
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w finansach publicznych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Małopolski Urząd Wojewódzki
Wydział Administracji i Logistyki
ul. Basztowa 22 (pok. 24)
31-156 Kraków
z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443