Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 17829ARCHIWALNE z dnia 10.11.2017 r.
-
Oferty do
20
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: planowania i realizacji budżetu
w Oddziale Planowania i Budżetu Zadaniowego w Wydziale Finansów i Budżetu
Kraków
Kraków ul. Basztowa 22
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- W nadzorowanych działach klasyfikacji budżetowej opracowywanie projektów wystąpień Wojewody do Ministra Finansów w sprawie uruchomienia środków z rezerw celowych. Wprowadzanie, weryfikacja i przekazywanie wniosków o decyzje w systemie TREZOR. Sporządzanie zawiadomień do Wydziałów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostek administracji zespolonej i jednostek samorządu terytorialnego o przyznaniu dodatkowych środków na realizację zadań oraz dokonywanie analiz wykorzystania tych środków
- Opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody w sprawie zmian w planie wydatków, zmian w planie podziału dotacji celowych, zmian w planie wydatków oraz części sprawnościowej w układzie zadaniowym. Sporządzanie zawiadomień do zainteresowanych jednostek o dokonanych zmianach w planie wydatków oraz budżecie w układzie zadaniowym. Weryfikowanie wprowadzonych zmiany w systemach informatycznych
- Opracowywanie materiałów i zestawień do projektu budżetu Wojewody Małopolskiego w każdym etapie prac planistycznych w zakresie dochodów i wydatków. Weryfikowanie sporządzone projektów planów finansowych. Opracowywanie materiałów do projektu budżetu zadaniowego oraz aktualizacji wieloletniego planu finansowego państwa
- Sporządzanie materiałów do planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego na podstawie ustawy budżetowej oraz weryfikowanie planu finansowego Wydziałów Urzędu
- Weryfikowanie otrzymanych miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe oraz dyspozycji przekazania środków
- Bieżące nadzorowanie realizacji dochodów i wydatków, w tym weryfikowanie projektów umów opracowanych przez Wydziały Urzędu oraz sporządzanie okresowych informacji z wykonania budżetu Wojewody, również w układzie zadaniowym. Analizowanie wykorzystania środków pochodzących z rezerw budżetu państwa
- Sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do Oddziału, zestawień, raportów i innych dokumentów dla Kierownictwa Urzędu i Dyrektora Wydziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe / podyplomowe z zakresu administracji publicznej, finansów lub rachunkowości
- zdolność analitycznego myślenia
- odpowiedzialność, rzetelność
- dokładność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analizowania danych liczbowych
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- zdolności organizacyjne
- biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Małopolski Urząd Wojewódzki
Wydział Administracji i Logistyki
ul. Basztowa 22 (pok. 24)
31-156 Kraków
z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2400 - 2700 zł brutto, dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz inne składniki wynikające z przepisów szczególnych
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443