Komenda Miejska Policji w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 25280ARCHIWALNE z dnia 10.04.2018 r.

  • Oferty do
    16

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: przetwarzania danych

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

Wydział Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków

WARUNKI PRACY

Realizacja zadań związanych z weryfikacją i rejestracją danych do krajowego systemu informacji policyjnej - KSIP, dotyczących kierujących popełniających wykroczenia i przestępstwa w ruchu drogowym oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z archiwizacją i właściwym obiegiem kart PRD 5/1. Wprowadzanie danych do systemu SESPOL, e-mandaty, a także rejestrowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz praw jazdy w systemach KSIP oraz IntraDok. Praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym , jednozmianowym - obsługa urządzeń biurowych: komputer , drukarka, kserokopiarka, telefon, skaner, fax - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, - praca przy naturalnym i sztucznym oswietleniu, - wymuszona pozycja ciała, - praca w pomieszczeniu usytuowanymw budynku C Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie , w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ( wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów

ZAKRES ZADAŃ

  • Modyfikowanie i rejestrowanie danych zawartych na kartach PRD 5/1 na temat kierujących naruszających zasady bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym,
  • Wykonywanie czynnosci zwiazanych z archiwizacją materiałów spraw ostatecznie załatwionych, dotyczących kierujących naruszających bezpieczeństwo w ruchu drogowym i własciwym obiegiem karty PRD 5/1,
  • Rejestrowanie danych dotyczących nałożonych mandatów karnych na uczestników ruchu drogowego naruszających zasady bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym,
  • Wprowadzanie danych dotyczących efektywności pracy funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego,
  • Rejestrowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz praw jazdy w systemach KSIP oraz IntraDok,
  • Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną Wydziału .

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: -powyżej 6 miesięcy w pracy biurowej lub administracji
  • umiejętność obsługi komputera ( Word,Excel)
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych( fax, kserokopiarka )
  • umiejętność komunikowania się i współpracy w zespole oraz organizacji pracy własnej
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08 2010 o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu RD,
  • umiejętność szybkiego działania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Krakowie
    ul. Siemiradzkiego 24
    31-137 Kraków
    Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
    od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika.
Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak rownież złożone po terminie ( tj. po 16.04.2018 roku) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod nr tel. (12)6152566.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Legenda



Liczba odwiedzin: 3880

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Krakowie

Udostępnił: Izabela Rudnicka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 10.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×