Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie

Ogłoszenie o naborze nr 52931ARCHIWALNE z dnia 23.08.2019 r.

  • Oferty do
    2

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

asystent

w zespołach ds. bezpieczeństwa żywności i higieny pasz i utylizacji



Miejsce wykonywania pracy:

Chrzanów

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
32-500 Chrzanów ul. Mjr Grzybowskiego 7

WARUNKI PRACY

Siedziba urzędu znajduje się na piętrze. Na parterze znajduje się platforma przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy na pierwsze piętro. Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie tj. na obszarze powiatu chrzanowskiego. Praca w terenie stanowi 60 % czasu pracy, natomiast pozostałe 40 % czasu pracy przewidziane jest na czynności dotyczące sprawozdawczości, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z kontroli i innych prac administracyjnych, organizacyjnych. Praca w terenie wiąże się z udziałem w kontrolach okresowych, doraźnych, interwencyjnych w zakładach i innych podmiotach. Ponadto występują kontrole interwencyjne w dniach lub/i w godzinach poza funkcjonowaniem inspektoratu, w tym godzinach nocnych, dniach wolnych. Przeprowadzane czynności kontrolne odbywają się w różnych warunkach panujących na zakładzie lub w podmiotach nadzorowanych bądź gospodarstwach, co ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pracy np. śliskie powierzchnie, praca w niskich temperaturach (chłodnie), konieczność bezpośredniego kontaktu ze zwierzętami m.in. gospodarczymi w miejscu przebywania zwierząt np. w gospodarstwach rolnych, na pastwiskach. Zakres kontroli Inspekcji jest szeroki i trudno doprecyzować jakie bariery architektoniczne mogą występować w miejscach przeprowadzania kontroli. Narzędzia pracy: zestaw komputerowy oraz inne urządzenia biurowe, sprzęt wykorzystywany w ramach wykonywanych zadań. Wyjazd w teren samochodami służbowymi. Stres związany z obsługa podmiotów zewnętrznych (zakłady) osoby fizyczne, podmioty niezarejestrowane oraz stres związany z kontrolami interwencyjnymi, które wiążą się niejednokrotnie z nieprzewidywalnym zachowaniem przedstawicieli podmiotów kontrolowanych (agresja słowna i czynna) Istnieje również zagrożenie nieprzewidywalności zachowania zwierząt podczas kontroli

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w kontrolach nad warunkami weterynaryjnymi w zakładach zajmujących sie produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
  • Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i postanowien w zakresie nadzoru nad podmiotami sektora spożywczego.
  • Sporządzanie dokumentacji eksportowej.
  • Prowadzenie rejestrów w zakresie realizowanych obowiązków.
  • Sporządzanie sprawozdawczości
  • Obsługa kancelaryjna

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu spraw należących do właściwości inspekcji weterynaryjnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat
    Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Chrzanowie
    ul. Mjr Grzybowskiego 7
    32-500 Chrzanów

    Zamknięta koperta z dopiskiem: OFERTA PRACY.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Monika Tokarczyk Powiatowy Lekarz Weterynarii w Chrzanowie tel. 696 065 127
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Marta Musiał tel. 668 220 648
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione z mocy prawa oraz podmioty przetwarzające dane wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Telefon kontaktowy w sprawie naboru
(32) 21 21 296

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.

I etap naboru - test w formie pisemnej
II etap naboru - rozmowa kwalifikacyjna

Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 7 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3162

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie

Udostępnił: Małgorzata Bielak

Komórka organizacyjna: Sekretariat PLW

Wprowadzono: 23.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×