Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni

Ogłoszenie o naborze nr 36091ARCHIWALNE z dnia 16.10.2018 r.

  • Oferty do
    9

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

Referat Kontroli i Orzecznictwa Administracyjnego



Miejsce wykonywania pracy:

Bochnia

Adres urzędu:

ul. Windakiewicza 9/4 , 32-700 Bochnia

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w siedzibie PINB przy monitorze ekranowym oraz czynności inspekcyjne poza siedzibą. Pomieszczenia zajmowane przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni znajdują się na parterze budynku. Ciągi piesze i pomieszczenia higieniczno – sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Norma dobowa czasu pracy wynosi 40 godzin tygodniowo (8 godzin dziennie).

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych.
  • Udział w przeprowadzaniu obowiązkowych kontroli i prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie udzielania pozwoleń na użytkowanie.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych.
  • Prowadzenie postępowań egzekucyjnych.
  • Przygotowywanie materiałów dowodowych do prowadzonych postępowań.
  • Przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych.
  • Prowadzenie właściwych rejestrów, archiwizacja dokumentów oraz sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw.
  • Przyjmowanie stron.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie budowlane
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w budownictwie
  • Uprawnienia budowlane
  • Znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Komunikatywność , umiejętność pracy w zespole , terminowość i odporność na stres

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu, za pośrednictwem operatora pocztowego lub drogą elektroniczną na adres e-PUAP: /PINB-BOCHNIA/SkrytkaESP

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bochni ul. Windakiewicza 9/4, 32-700 Bochnia, nr tel. 14 611-71-84, adres e-PUAP: /PINB-BOCHNIA/SkrytkaESP
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: pinbbochnia@poczta.onet.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Gromadzone w trakcie rekrutacji dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bochni po wyżej określonym terminie, bez kompletu wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane.
Pierwszy etap naboru – otwarcie i analiza zgłoszonych dokumentów – nastąpi do dnia 19 listopada 2018r.
Kandydaci/kandydatki spełniający(-e) wymagania formalne zostaną zakwalifikowani(-e) do dalszego etapu naboru, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni(-one) telefonicznie (proszę o podanie w CV numeru telefonu kontaktowego).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3045

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni

Udostępnił: Jolanta Kamyszek

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 16.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×