Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Ogłoszenie o naborze nr 23723ARCHIWALNE z dnia 09.03.2018 r.
-
Oferty do
15
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjno - administracyjnej
Wydział Kryminalny KMP Zielona Góra
Zielona Góra
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji o charakterze jawnym i niejawnym w odpowiednich rejestrach sekretariatu.
- Prawidłowe i terminowe przekazywanie i doręczanie korespondencji do i z Prokuratury oraz komórek i jednostek KMP w Zielonej Górze.
- Prowadzenie rejestru urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy pracowników Policji Wydziału Kryminalnego.
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych zestawień zwolnień lekarskich funkcjonariuszy.
- Sporządzanie wykazów przesyłek poleconych i resortowych w ramach Poczty Specjalnej KMP w Zielonej Górze.
- Sporządzanie odpowiedzi na wpływające pisma i telegramy – zgodnie z dekretacją Naczelnika.
- Prowadzenie elektronicznego systemu SWOP ( System Wspomagania Obsługi Policji) w zakresie czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Policji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- znajomość:
- Zasady pracy kancelaryjnej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U z 2011 nr 14 poz.67).
- Zarządzenie nr 66 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 30.12.2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSW
- Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji z późn.zm.
- Zarządzenie nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2007 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji z późn.zm.
- Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej.
- Zarządzenie Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dn.06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
- Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji.
- umiejętność obsługi komputera ( Open Office, MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook) oraz standardowych urządzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Oferta pracy Nr 23723
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,1961 plus dodatek za wysługę lat ( 5%-20%).
Kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu będą telefonicznie powiadomieni co najmniej 3 dni przed terminem kolejnego etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.