Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 2347ARCHIWALNE z dnia 09.08.2016 r.

  • Oferty do
    16

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1 etat
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: ds. Obsługi Systemów Informatycznych

Wydział Ruchu Drogowego KMP Zielona Góra



Miejsce wykonywania pracy:

Zielona Góra

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy, - praca przy monitorze ekranowym, powyżej czterech godzin dziennie; - praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku czterokondygnacyjnym (obecność windy); - konieczność przemieszczania się po obiekcie; - stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon); - oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  •  Rejestracja danych do systemu KSIP w oparciu o karty Prd-5, karty informacyjne, wyroki, zakazy sądowe i zawiadomienia z jednostek Policji i Straży Miejskich funkcjonujących na terenie powiatu oraz z terenu Polski, ITD i innych służb mundurowych w terminie 5 dni od dnia sporządzenia karty
  •  Prowadzenie rejestru kancelaryjnego kart i w układzie alfabetycznym kartoteki manualnej kart kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
  •  Udzielanie informacji uprawnionym podmiotom o wpisach do ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, zamieszkałych na terenie działania KMP Zielona Góra
  •  Udzielanie informacji osobie zainteresowanej o wpisach ostatecznych i tymczasowych w formie ustnej, lub na żądanie, w formie zaświadczenia
  •  Archiwizacja kart Prd-5 zgodnie z stosownymi terminami

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca w administracji publicznej
  •  umiejętność biegłej obsługi komputera; łatwość komunikacji; zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca w administracji publicznej
  •  Znajomość przepisów w szczególności:
  • 1. Decyzja nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 05 kwietnia 2013r. (z późniejszymi zmianami) w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji
  • 2. Zarządzenie nr 920/08 z dnia 11.09.2008r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
  • 3. Zarządzenie 93/07 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.11.2007r. wprowadzające Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji
  • 4. Decyzja nr 123/16 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. z dnia 06 maja 2016r. w sprawie eksploatacji Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP) przez jednostki województwa lubuskiego
  • 5. Decyzja nr 16/2009 KWP w Gorzowie Wlkp. z dnia 27.01.2009r. w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w KWP i jednostkach Policji nadzorowanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp
  • 6. Ustawa z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2015 poz. 213)
  • 7. Ustawa z dnia 05.08.2010r. o Ochronie Informacji Niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182 poz. 1228)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie uprawnień i świadectw pracy, zaświadczeń z Biura Pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Ul. Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra
    Oferta Pracy Nr 2341

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze ustalone wg mnożnika kwoty bazowej 1,105 co stanowi kwotę 2070,59 plus dodatek za wysługę lat ( 5%-20%).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/
Listę kandydatów spełniające wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.



Liczba odwiedzin: 4064

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Ewa Baziuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×