Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Ogłoszenie o naborze nr 38500ARCHIWALNE z dnia 24.11.2018 r.
-
Oferty do
5
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
0,75 etatu
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: szkoleń i mobilizacyjno -obronnych
Zespół Kadr i Szkolenia
Zielona Góra
Komenda Miejska Policji
Ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem doskonalenia umiejętności strzeleckich oraz organizowanie testów sprawności fizycznej funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze (strzelania ćwiczebne, strzelania programowe, strzelania egzaminacyjne, egzaminy wychowania fizycznego)
- Wykonywanie czynności związanych z kierowaniem funkcjonariuszy na kursy podstawowe, kursy specjalistyczne i doskonalenia zawodowego oraz lokalnego doskonalenia zawodowego do szkół i ośrodków policyjnych
- Prowadzenie i uzupełnianie dokumentów dotyczących doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze (arkusze wyszkolenia strzeleckiego) oraz kompletowanie dokumentów potwierdzających udział w odbytych kursach w celu prawidłowego prowadzenia akt osobowych policjantów i ewidencjonowania w systemie SWOP
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją struktury organizacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze na czas zagrożenia państwa i wojny, realizacja planów obronnych Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze w razie zagrożenia państwa i wojny zgodnie z zakresem obowiązków oraz współpracowanie ze Sztabem Policji w zakresie obsady personalnej na czas zagrożenia państwa i wojny celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki podczas zagrożenia państwa i wojny.
- Współpraca z Wojskowymi Komendami Uzupełnień celem zawiadamiania o reklamowaniu z urzędu oraz zawiadamiania o ustaniu przyczyn reklamowania funkcjonariuszy oraz byłych funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze
- Sporządzanie rocznych sprawozdań i statystyk z prowadzonych zagadnień zgodnie z przepisami MSWiA oraz KGP celem przekazania ich do Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp oraz ewaluowania procesu szkoleniowego w KMP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowane administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 4 lata praca w administracji
- znajomość przepisów:
- Ustawa o Policji z dnia 6 kwietnia 1990r. (t.jedn. Dz.U. z 2017 r., poz.2067)
- Ustawa o Ochronie Informacji Niejawnych ( Dz.U z 2018 r., poz.412)
- Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej ( t.jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 1559)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie profilowane administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 4 lata praca w administracji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopie odbytych kursów i przeszkoleń
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Zespół Kadr i Szkolenia
Oferta pracy „ 38500 ”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze jest Komendant Miejski Policji w Zielonej Górze z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Partyzantów 40, 65-434 Zielona Góra. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r. poz. 217). Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej,
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra.
Proponowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 1752,23 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat ( 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert ,test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.