Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 19448ARCHIWALNE z dnia 15.12.2017 r.

  • Oferty do
    20

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: do spraw BHP i ochrony p.poż

Zespołu do spraw Dyscyplinarnych, Skarg i Wniosków KMP w Zielonej Górze



Miejsce wykonywania pracy:

Zielona Góra

powiat zielonogórski

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy, - konieczność wyjść/wyjazdów służbowych w teren, - narzędzia pracy – komputer, drukarka, telefon, fax, - praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - praca samodzielna wymagająca wysokiej koncentracji, - miejsce pracy - w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku czterokondygnacyjnym (obecność windy);

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze i podległych jednostkach organizacyjnych.
  • 2. Nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w komórkach organizacyjnych KMP w Zielonej Górze.
  • 3. Kontrola warunków służby i pracy oraz przestrzegania zasad bhp.
  • 4. Dokonywanie okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, formułowanie wniosków dotyczących warunków służby i pracy.
  • 5. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań techniczno - organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
  • 6. Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • 7. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i przy pracy, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
  • 8. Bieżące informowanie kierownictwa KMP o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia
  • 9. Inicjowanie i udział w opracowywaniu wewnętrznych przepisów, regulaminów i informacji bhp.
  • 10. Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowo zatrudnionych funkcjonariuszy i pracowników.
  • 11. Organizowanie szkoleń tematycznych i okresowych dla funkcjonariuszy pracowników Policji oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnym i osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp.
  • 13. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  • 15. Wykonywanie zadań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy • aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp, • Podstawy dydaktyki prowadzenia wykładów na szkoleniach bhp • Uprawnienia inspektora p.poż
  • staż pracy: jako inspektor ds. ochrony bhp i p.poż
  • • znajomość przepisów:
  • - Ustawa z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy
  • - ustawa z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
  • ustawa z dnia 06.04.1990 r. o policji
  • ustawa z dnia 04.04.2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24.06.2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu
  • Rozporządzenie MSW z dnia 26.06.2014 r. w sprawie uszczerbku na zdrowiu funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Biura Ochrony Rządu.
  • Rozporządzenie MSWiA z dnia 09.01.2017 r. w sprawie badań okresowych i kontrolnych policjantów.
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • Rozporządzanie MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki i pracy z dn. 27.07.2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 w sprawie służby BHP,
  • - Ustawa z dnia 30.10.2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktyki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydanych do celów przewidzianych w kodeksie pracy,
  • • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bhp,
  • • systematyczne podejście do rozwiązywania problemów, samodzielność i elastyczność
  • • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • • komunikatywność i kreatywność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwa pracy
  • zaświadczenia ukończonych kursów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra
    Ogłoszenie na stanowisko inspektora BHP i P.POŻ Nr 19446

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia. Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3838.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl

Listy kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 2724

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Ewa Baziuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×