Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

Ogłoszenie o naborze nr 1000ARCHIWALNE z dnia 30.06.2016 r.

  • Oferty do
    11

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    0,25
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy

Jednoosobowe Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy



Miejsce wykonywania pracy:

Żagań

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI
UL. NOWOGRÓDZKA 1
68-100 ŻAGAŃ

WARUNKI PRACY

Praca w podstawowym systemie pracy. Obsługa komputera. Praca biurowa na piętrze w budynku czterokondygnacyjnym. W budynku znajduje się winda. Stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/w służbie oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków.
  • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie postępowań powypadkowych, opracowanie układów zbiorowych, instrukcji ogólnych bhp.
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w jednostkach.
  • Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, a także organizacja instruktaży stanowiskowych, w celu dostarczenia pracownikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy z uwzględnieniem przepisów i zasad bezpieczeństwa z zakresu bhp.
  • Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp.
  • Współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA, Państwowej Inspekcji Pracy oraz laboratoriami środowiskowymi w zakresie organizowania systematycznych badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia oraz sposobów ochrony przed tymi czynnikami.
  • Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących pracy/służby, chorób zawodowych oraz badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy/służby.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie profilowane - technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca w służbie bhp
  • umiejętność interpretacji przepisów, egzekwowania poleceń oraz organizacja pracy własnej.
  • komunikatywność
  • praca w zespole
  • umiejętność przewidywania
  • dyskrecja
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie bhp
  • doświadczenie zawodowe:
  • przeszkolenie z zakresu ratownictwa medycznego i kursu pedagogicznego
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • spostrzegawczość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Nowogródzka 1
    68-100 Żagań

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 570,12 złotych brutto + dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy - od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi, zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2487

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

Udostępnił: JANUSZ ADAMCZAK

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 30.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×