Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
Ogłoszenie o naborze nr 28487ARCHIWALNE z dnia 07.06.2018 r.
-
Oferty do
20
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: ds. zdrowia zwierząt
w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Świebodzin
ul.Zachodnia 58, teren powiatu świebodzińskiego
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie, ul. Zachodnia 58, 66-200 Świebodzin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie zadań w celu wykrycia i/lub wykluczenia i/lub zwalczania chorób zakaźnych zwierząt;
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem badań kontrolnych zwierząt dla jednostek chorobowych określonych w aktualnych przepisach, w tym: o opracowywanie planów i harmonogramów badań oraz kontrolowanie ich realizacji, wysyłanie próbek urzędowych do badań laboratoryjnych, analizowanie otrzymywanych wyników;
- Przeprowadzanie kontroli w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta;
- Sporządzanie rejestrów i dokumentacji związanej z kontrolami oraz prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z wymogami jednostek nadrzędnych;
- Aktualizowanie i realizowanie planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt;
- Obsługa systemów informatycznych związanych z wykonywanymi zadaniami;
- Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w ramach właściwości zespołu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii, zootechnik
- Prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii,
- Znajomość przepisów prawa administracyjnego,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna),
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność prowadzenia samochodu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywnośc
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporość na stres
- Dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Kopia prawa jazdy,
- Kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń, związanych z zakresem zadań przypisanych do stanowiska pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
ul. Zachodnia 58
66-200 Świebodzin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Z uwagi na rozpoczęcie stosowania z dniem 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (dalej: RODO) Powiatowy Lekarz Weterynarii w Świebodzinie przedstawia cele i zasady dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w związku z zatrudnieniem w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Świebodzinie, zwanym dalej: „PIW” Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Świebodzinie z siedzibą w Świebodzinie 66-200, przy ul. Zachodniej 58. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: swiebodzin.piw@wet.zgora.pl oraz telefonicznie: numer telefonu: 68 382 25 54. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: d.pechocki@wet.zgora.pl lub telefonicznie pod numerem 68 382 25 54. Z inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu wykonywania wzajemnych praw i obowiązków wynikających z nawiązanego z PIW stosunku pracy. Podstawą prawną przetwarzania tych danych są przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz przepisy prawa pracy. W przypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu PIW na podstawie zawartej z PIW umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (np. podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne PIW lub udostępniające PIW narzędzia teleinformatyczne, podmioty obsługujące i utrzymujące sieć telekomunikacyjną PIW, podmioty świadczące obsługę prawną), innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. organom rentowym, organom podatkowym), a także podmiotom organizującym i przeprowadzającym szkolenia. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia się roszczeń wynikających ze stosunku pracy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów o przechowywaniu dokumentacji pracowniczej. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do uzyskania kopii danych osobowych, prawo do sprostowania nieprawidłowych danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z prawem przetwarzanie przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Świebodzinie. danych osobowych. W trakcie przetwarzania danych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, ponieważ wynika ze wskazanych powyżej podstaw prawnych. Konsekwencją ich niepodania byłby brak możliwości wykonywania wzajemnych praw i obowiązków wynikających z nawiązanego stosunku pracy. W przypadku danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie, których obowiązek przekazania nie wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe: tel: 68-38-225-54 lub 68-38-238-75.
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór -zdrowie zwierząt”. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe, tj. adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Dokumenty aplikacyjne otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Do składania dokumentów aplikacyjnych zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty aplikacyjne odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.