Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
Ogłoszenie o naborze nr 8089ARCHIWALNE z dnia 02.02.2017 r.
-
Oferty do
8
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie
Świebodzin
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie dokumentacji wpływającej „do” i wypływającej „z” Wydziału ruchu Drogowego;
- rejestrowanie w systemie komputerowym mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy;
- udzielanie odpowiedzi na pisma firm ubezpieczeniowych dot. pojazdów;
- przyjmowanie od funkcjonariuszy odcinków „D” z bloczków mandatowych za pokwitowaniem;
- rozliczanie mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy;
- przyjmowanie dokumentacji z kancelarii jawnej;
- kopertowanie i ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem Poczty Specjalnej oraz Poczty Polskiej przez kancelarię jawną;
- w zastępstwie wprowadzanie do systemu kart Mrd 5/1 przysłanych przez Główny i Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji lub pracy biurowej
- • znajomość przepisów o służbie cywilnej, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego;
- • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej;
- • umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce;
- • umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych;
- • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- • umiejętność organizacji pracy własnej;
- • terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność;
- • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. , o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.),
- • wysoka kultura osobista.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej
- • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych powyżej klauzuli „POUFNE”;
- • chęć doskonalenia posiadanych umiejętności
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul Zielona 2
66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Inspektor w Wydziale Ruchu Drogowego - Zastępstwo”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- ocena złożonych dokumentów,
-test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert pracy.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą zostać odebrane do dnia 28 lutego 2017r, a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. Wynagrodzenie zasadnicze: 1 946,92 zł brutto wynikające z mnożnika 1,039 kwoty bazowej + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (068) 476 36 70 .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.