Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Ogłoszenie o naborze nr 8089ARCHIWALNE z dnia 02.02.2017 r.

  • Oferty do
    8

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie



Miejsce wykonywania pracy:

Świebodzin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy komputerze - praca w pomieszczeniu biurowym z oświetleniem naturalnym i sztucznym, usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku trzykondygnacyjnym; - praca w podstawowym systemie czasu pracy od godz. 7:30 do godz. 15:30; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę, - stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.

ZAKRES ZADAŃ

  •  rejestrowanie dokumentacji wpływającej „do” i wypływającej „z” Wydziału ruchu Drogowego;
  •  rejestrowanie w systemie komputerowym mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy;
  •  udzielanie odpowiedzi na pisma firm ubezpieczeniowych dot. pojazdów;
  •  przyjmowanie od funkcjonariuszy odcinków „D” z bloczków mandatowych za pokwitowaniem;
  •  rozliczanie mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy;
  •  przyjmowanie dokumentacji z kancelarii jawnej;
  •  kopertowanie i ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem Poczty Specjalnej oraz Poczty Polskiej przez kancelarię jawną;
  •  w zastępstwie wprowadzanie do systemu kart Mrd 5/1 przysłanych przez Główny i Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • • znajomość przepisów o służbie cywilnej, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego;
  • • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej;
  • • umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce;
  • • umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych;
  • • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • • terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność;
  • • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. , o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.),
  • • wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych powyżej klauzuli „POUFNE”;
  • • chęć doskonalenia posiadanych umiejętności

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul Zielona 2
    66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Inspektor w Wydziale Ruchu Drogowego - Zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- ocena złożonych dokumentów,
-test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert pracy.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą zostać odebrane do dnia 28 lutego 2017r, a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. Wynagrodzenie zasadnicze: 1 946,92 zł brutto wynikające z mnożnika 1,039 kwoty bazowej + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (068) 476 36 70 .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3385

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Udostępnił: Przemysław Dzienuć

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 02.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×