Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Ogłoszenie o naborze nr 26962ARCHIWALNE z dnia 11.05.2018 r.

  • Oferty do
    18

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

W Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Świebodzin

Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
ul. Zielona 2
66-200 Świebodzin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
ul. Zielona 2
66-200 Świebodzin

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy komputerze Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: - praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie przy ul. Zielonej 2 w Świebodzinie, w pomieszczeniu biurowym z oświetleniem naturalnym i sztucznym, usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku trzykondygnacyjnym; - praca w podstawowym systemie czasu pracy od godz. 7:30 do godz. 15:30; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę, - stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów. Inne: brak

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestrowanie dokumentacji wpływającej „do” i wypływającej „z” Wydziału Ruchu Drogowego,
  • Rejestrowanie w systemie komputerowym mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma firm ubezpieczeniowych dot. pojazdów,
  • Przyjmowanie od funkcjonariuszy odcinków „D” z bloczków mandatowych za pokwitowaniem,
  • Rozliczanie mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy,
  • Przyjmowanie dokumentacji z kancelarii jawnej,
  • Kopertowanie i ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem Poczty Specjalnej oraz Poczty Polskiej przez kancelarię jawną,
  • W zastępstwie wprowadzanie kart MRD 5/1 dostarczanych przez Główny i Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące doświadczenia pracy w administracji, lub pracy biurowej, lub pracy/służby w Policji, Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Siłach Zbrojnych RP
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. , o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.),
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej;
  • umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce;
  • umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok -doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 1 roku doświadczenia pracy w administracji, lub pracy biurowej, lub pracy/służby w Policji, Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Siłach Zbrojnych RP; -posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych powyżej klauzuli „POUFNE”; -chęć doskonalenia posiadanych umiejętności.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy;
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
    ul. Zielona 2
    66-200 Świebodzin
    Z dopiskiem na kopercie: „Inspektor w Wydziale Ruchu Drogowego – umowa na zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2.127,00 zł brutto wynikające z mnożnika 1,1351 kwoty bazowej + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania w placówce pocztowej.

Lista zakwalifikowanych kandydatów oraz data i godzina kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie udostępniona na stronie internetowej bip.swiebodzin.kpp.policja.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w punkcie recepcyjno-informacyjnym Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie.
Oferty odrzucone mogą zostać odebrane do dnia 30.05.2018 r. Oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert pracy

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 0 68 476 36 70 / 71



Liczba odwiedzin: 2634

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Udostępnił: Przemysław Dzienuć

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 11.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×