Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Ogłoszenie o naborze nr 11811ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.

  • Oferty do
    19

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi kancelaryjno biurowej

w Wydziale Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie



Miejsce wykonywania pracy:

Sulęcin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku trzykondygnacyjnym. Obiekt wyposażony w windę. Praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, faks, niszczarka.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wydawanie poczty zwykłej i specjalnej,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w celu prawidłowego funkcjonowania wydziałów,
  • prowadzenie terminarza spraw do załatwienia przez kierownictwo Wydziałów,
  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji i sporządzanie spisów kat. A, B. BC,
  • redagowanie pism na polecenie przełożonych,
  • prowadzenie ewidencji aktów prawnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 9 miesięcy w administracji
  • samodzielność, umiejętność pracy w zespole, organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność redagowania pism,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Szpitalna 4
    69-200 Sulęcin
    w Zespole Kadr i Szkolenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2331, 81 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, nie kompletne z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczne z nie zakwalifikowaniem kandydata.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletnych oraz przesłanych po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 31 sierpnia 2017 roku, a oferty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2847

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Udostępnił: Małgorzata Darmograj

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Sulęcin

Wprowadzono: 08.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×