Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Ogłoszenie o naborze nr 127ARCHIWALNE z dnia 03.06.2016 r.

  • Oferty do
    17

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zaopatrzenia i transportu

Zespół do spraw Transportu i Zaopatrzenia Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie



Miejsce wykonywania pracy:

Sulęcin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin

WARUNKI PRACY

- w zależności od realizacji zadań służbowych praca biurowa, natomiast podczas czynności nadzorczych konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parking, plac manewrowy) , - praca przy komputerze

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT oraz wystawianie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy,
  • dostarczanie i odbiór pojazdów naprawionych do /poza Stację Obsługi Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp.,
  • wystawianie dowodów przychodowo -rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały,
  • współudział w inwentaryzacji oraz brakowaniu sprzętu i materiałów
  • sporządzanie i prowadzenie postępowań szkodowych,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie materiałów pędnych i smarów,
  • planowanie przeglądów technicznych pojazdów, ewidencja i wydawanie zleceń na naprawy bieżące,
  • rozliczanie funkcjonariuszy zwalnianych lub przenoszonych z pobranego wyposażenia mundurowego i specjalnego,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • komunikatywność,
  • terminowość,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopię świadectw pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Szpitalna 4
    69-200 Sulęcin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze:1.017, 50 zł brutto +dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 31. 07.2016 r., a oferty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2497

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Udostępnił: Małgorzata Darmograj

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Sulęcin

Wprowadzono: 03.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×