Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Ogłoszenie o naborze nr 20677ARCHIWALNE z dnia 13.01.2018 r.
-
Oferty do
30
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
informatyk
Zespół do spraw Łączności i Informatyki
Sulęcin
Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- nadzór nad prawidłową eksploatacją działania Policyjnej Sieci Transmisji Danych, zarządzanie infrastrukturą sieci komputerowej oraz instalacji i bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego w jednostce,
- Nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, jakie są wykorzystywane do przetwarzania informacji niejawnychcelem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania dokumentów i danych,
- Udzielanie bieżącej pomocy użytkownikom systemów teleinformatycznych w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, wykonywanie okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i informatyki,
- Wykonywanie obowiązków administratora systemów policyjnych,
- eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych, w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji,
- wprowadzanie danych, tworzenie wydruków i raportów w systemie KSIP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń informatycznych, znajomość zagadnień związanych z informatyką,
- terminowość,
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność współpracy w zespole,
- skuteczna obsługa systemów informatycznych z poziomu administratora,
- staranność i precyzja wykonywania zadań .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin
Zespół Kadr i Szkolenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.380,53 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 28.02.2018 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.