Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu

Ogłoszenie o naborze nr 52429ARCHIWALNE z dnia 10.08.2019 r.

  • Oferty do
    23

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

do spraw: informatyki i łączności

Zespół Wspomagający, Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu



Miejsce wykonywania pracy:

Międzyrzecz

Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
66-300 Międzyrzecz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
66-300 Międzyrzecz

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 07:30 – 15:30. Pracownik wykonuje czynności związane z pracą przy komputerze. Narzędzia i materiały pracy- komputer, drukarki, kserokopiarki. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu (winda), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Utrzymanie łączności teleinformatycznej poprzez zapewnienie sprawnego i płynnego funkcjonowania obsługiwanego sprzętu a także monitorowanie i usuwanie powstałych awarii diagnozowanie i zgłoszenie do KWP.
  • Utrzymanie łączności telefonicznej i teleskopowej poprzez nadzór, kontrolę i konfigurowanie centrali telefonicznej KPP Międzyrzecz i jednostek podległych, nadzór nad monitoringiem, rejestratorem rozmów telefonicznych i radiowych poprzez zapewnienie sprawnego i płynnego funkcjonowania obsługiwanego sprzętu a także monitorowanie i usuwanie powstałych awarii współpracując z lokalnymi służbami technicznymi operatora publicznego.
  • Nadzorowanie, kontrolowanie, konfigurowanie terminali abonenckich i instalacji technicznej w użytkowanych obiektach poprzez zapewnienie jej sprawnego i płynnego funkcjonowania a w razie powstałych awarii usuwanie ich we własnym zakresie bądź współpracując o odpowiedzialnymi w tej materii instytucjami.
  • Współpracowanie z lokalnymi służbami technicznymi operatora publicznego w usuwaniu awarii dostępu do sieci publicznej i funkcjonowania linii alarmowych „997” i „112”.
  • Zapewnienie pełnej sprawności stacji bazowej na stanowiskach dowodzenia i usuwanie powstałych usterek.
  • Utrzymanie sprawności funkcjonowania radiotelefonów przenośnych i przewoźnych.
  • Monitorowanie użytkowanych sieci radiowych pod kątem zakłóceń technicznych i współkanałowych oraz poprawność prowadzenia korespondencji radiowej.
  • Szkolenie użytkowników sieci radiowej w zakresie zasad prowadzenia korespondencji oraz posługiwanie się sprzętem radiołączności.
  • Zapewnienie prawidłowego działania systemów operacyjnych oraz aplikacji zainstalowanych na wszystkich komputerach, instalowanie nowych jednostek sprzętowych i zmiany lokalizacji istniejących zgodnie z potrzebami użytkowników.
  • Zapewnienie niezbędnych uprawnień dostępowych do systemów informatycznych dla użytkowników, zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych w zakresie ochrony przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczeniem przed utratą danych.
  • Administrowanie systemem ODN (Opracowania Dokumentów Niejawnych).
  • Utrzymanie bieżących kontaktów z administratorami systemów teleinformatycznych w KWP i KGP oraz udział w pracach wdrożeniowych realizowanych przez KWP, KGP.
  • Prowadzenie ewidencji posiadanego w jednostce sprzętu łączności i informatyki.
  • Czuwanie nad właściwym wykorzystywaniem zainstalowanego sprzętu i oprogramowaniem, raportowanie przełożonym nieprawidłowości.
  • Obsługiwanie programów PESEL, REGON, KSIP, CEPIK.
  • Administrowanie strony internetowej KPP Międzyrzecz.
  • Wprowadzanie wydarzeń do bazy KSIP.
  • Zapewnienie funkcjonowania systemów teleinformatycznych na stanowisku kierowania w swojej stałej siedzibie oraz zapasowym miejscu pracy oraz wdrażanie rozwiązań systemowych dotyczących zapewnienia łączności jednostki zmilitaryzowanej KPP w Międzyrzeczu. Współdziała z operatorami publicznymi w zakresie wykorzystania ich potencjału na użytek jednostki zmilitaryzowanej.
  • Prowadzenie rejestru decyzji powierzonego mienia oraz ewidencji.
  • Obsługiwanie interesantów punktu recepcyjnego KPP w Międzyrzeczu zgodnie z comiesięcznym harmonogramem.
  • Obsługiwanie klientów zewnętrznych, stosownie do przyjętych w Komendzie standardów, udzielanie informacji o osobach prowadzących ich sprawę, możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego, itp. W przypadkach przekraczających zakres kompetencji lub precedensowych postępowanie zgodnie z poleceniem Komendanta lub jego Zastępcy.
  • Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie ich do archiwum.
  • Udział w pracach nieetatowych komisji powoływanych na czas realizacji określonych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok Doświadczenia zawodowego/pracy w danym obszarze, lub powyżej 4 lat doświadczenia pracy w administracji
  • Doskonała organizacja pracy
  • Obsługa komputera
  • Praca zespołowa
  • Dyspozycyjność
  • Naprawa systemów i programów obsługiwanych przez Policję
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy jako informatyk
  • Odpowiedzialność
  • Obowiązkowość
  • Punktualność
  • Własna inicjatywa
  • Umiejętność analizy
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
    ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
    66-300 Międzyrzecz
    Na kopercie należy dopisać "oferta pracy na stanowisko Informatyka Zespołu Wspomagającego".

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Międzyrzeczu ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1, 66-300 Międzyrzecz tel. 957426000, e-mail: rzecznik.kpp_miedzyrzecz@go.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Międzyrzeczu wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt: ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1, 66-300 Międzyrzecz. Dane inspektora ochrony danych na stronie BIP KPP w Międzyrzeczu.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek) przez Komendę Powiatową Policji w Międzyrzeczu.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Przewidziane wynagrodzenie: zasadnicze 3.121,16zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% - przy stażu pracowniczym 5 lat, do 20% - przy stażu pracowniczym 20 lat).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.

UWAGA
Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Proszę składać wyłącznie dokumenty wymagane. Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostanie nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe (w takiej sytuacji decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny, CV i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o kolejnych etapach postępowania telefonicznie lub mailowo, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie numeru telefonu lub adresu e-mail. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 742 60 70 lub 71.
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ukazujących się w prasie oraz na innych stronach internetowych.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2811

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu

Udostępnił: Magdalena Marzewska-Karkucińska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 10.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×