Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim
Ogłoszenie o naborze nr 13344ARCHIWALNE z dnia 21.07.2017 r.
-
Oferty do
31
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi administracyjnej w sprawach ruchu drogowego
w Wydziale Ruchu Drogowego
Krosno Odrzańskie
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Sienkiewicza 22
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie rejestru kancelaryjnego w sprawie ewidencji ukaranych kierowców;
- - prowadzenie rejestru kancelaryjnego wyroków sądowych;
- - dokonywanie sprawdzeń kart PRD-5/1 w bazie;
- - wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji : - karty PRD-5/1 na podstawie rejestru kart PRD-5/1, wyroków sądowych;
- - prowadzenie kartoteki manualnej ukaranych kierowców oraz udzielanie niezbędnych informacji dot. ukaranych kierowców;
- - wydawanie zaświadczeń o wpisach w Ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego;
- - ewidencja wypadków i kolizji drogowych w Krajowym Systemie Informacyjnym Kart PRD-2;
- - udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski dot. udzielenia informacji ze zbioru danych osobowych;
- - obsługa petentów w sprawach dot. ruchu drogowego;
- - wprowadzanie formularzy rozliczeń sił, formularzy czasu i efekty służby;
- - upoważnienie udzielanie informacji o punktach karnych osobom fizycznym oraz na wniosek instytucji;
- - wprowadzanie zawiadomień do Funduszu Gwarancyjnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- - umiejętność obsługi komputera,
- - dokładność,
- - rzetelność,
- - komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w informatyce
- - posiadane poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”,
- - przeszkolenie z pracy biurowej, obsługi urządzeń biurowych, komputera,
- - umiejętność interpretacji przepisów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw prac,
- kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku jej posiadania
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Sienkiewicza 22
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze : 2001,26,- zł. brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego)
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych , niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania (stempla pocztowego widniejącego na ofercie). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o miejscu i terminie kolejnego etapu postępowania. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (068) 3833171