Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 9726ARCHIWALNE z dnia 29.03.2017 r.
-
Oferty do
10
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
2/5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zamówień publicznych
w Wydziale kwatermistrzowsko-technicznym
Gorzów Wielkopolski
Komenda Wojewódzka PSP
ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania Komendy Wojewódzkiej
- prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi
- realizacja zaopatrzenia materiałowo – technicznego
- udział w pracach komisji do spraw zamówień publicznych
- udział w kontrolach KP/M PSP w zakresie zamówień publicznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw w zakresie zamówień publicznych
- znajomość procedur w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, internet)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- bardzo dobra znajomość ustaw Prawo zamówień publicznych oraz o Finansach Publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty potwierdzające znajomość procedur w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (certyfikaty, zaświadczenia)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 64, 66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w godz. 7.30-15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja-specjalista”, imię i nazwisko.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Planowany termin zatrudnienia- II kwartał 2017 r.
Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji ds. kadr, tel. 95 733 83 11
- mł. asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13