Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 6952ARCHIWALNE z dnia 30.12.2016 r.
-
Oferty do
9
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.
Gorzów Wielkopolski
Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie rozkazów personalnych dotyczących przyjęcia do służby, zwolnienia ze służby z wyłączeniem zwolnień dyscyplinarnych w pełnym zakresie kadrowym dla policjantów KWP, SPPP oraz kierownictwa KMP i KPP województwa lubuskiego;
- rozpatrywanie odwołań, zażaleń i wniosków w sprawach osobowych/kadrowych – sporządzanie w tym zakresie opinii opartej na stanie faktycznym sprawy i przepisach prawnych;
- sporządzanie pełnej dokumentacji kadrowej dotyczącej policjantów pełniących służbę w KWP, SPPP oraz udzielanie informacji kierownikom komórek organizacyjnych KWP w zakresie spraw kadrowych; ustalanie prawa do nagrody rocznej i nagród jubileuszowych;
- przygotowywanie wniosków z propozycjami w zakresie odznaczania funkcjonariuszy Policji oraz mianowania policjantów na wyższe stanowiska służbowe, wniosków dotyczących awansowania na wyższe stopnie służbowe, a następnie sporządzanie rozkazów personalnych w w/w sprawach;
- współpraca z osobami zajmującymi się sprawami kadrowymi z komend miejskich/powiatowych Policji garnizonu lubuskiego, udzielanie pomocy merytorycznej w przypadku problemów kadrowych oraz ich rozstrzyganiu, informowanie o zmianie przepisów;
- sporządzanie świadectw służby oraz zaświadczeń na podstawie akt archiwalnych dla byłych funkcjonariuszy Policji z terenu garnizonu lubuskiego w przypadku ubiegania się o świadczenie emerytalne lub rentowe oraz wydawanie zaświadczeń dla funkcjonariuszy Policji dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w przypadku przejścia funkcjonariusza na świadczenie emerytalne bądź rentowe;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji z zakresu stosunku służbowego policjantów;
- ustalanie prawa do nagrody rocznej i nagród jubileuszowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 6 miesięcy w pracy administracyjnej
- znajomość przepisów prawnych właściwych dla stanowiska oraz umiejętność ich interpretacji,
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizowania pracy własnej, terminowość;
- staranność i precyzja wykonywania zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok związane z zagadnieniami kadrowymi
- przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
- dyspozycyjność;
- umiejętność swobodnego sporządzania pism.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.529,68 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 10.04.2017 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.