Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 6318ARCHIWALNE z dnia 08.12.2016 r.

  • Oferty do
    19

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale organizacyjno-kadrowym, sekcja ds. organizacji i nadzoru-sekretariat



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca wymagająca kontaktu bezpośredniego z innymi komórkami organizacyjnymi komendy, jednozmianowa. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety).

ZAKRES ZADAŃ

  • Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
  • Prowadzenie elektronicznego kalendarza Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Jego zastępców, organizacja i obsługa spotkań Komendantów z gośćmi z zewnętrznych instytucji oraz spotkań wewnętrznych z pracownikami komórek organizacyjnych komendy
  • Kierowanie interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych i pracowników komendy oraz udzielanie im wyczerpujących informacji co do czasu i trybu załatwienia spraw
  • Przygotowywanie i obsługa narad, odpraw i konferencji służbowych
  • Redagowanie i przygotowywanie projektów pism, notatek służbowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
  • znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość języka angielskiego/niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • komunikatywność i kultura osobista
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie na stanowisku w sekretariacie w jednostkach budżetowych
  • podstawowa znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomośc języka angielskiego/niemieckiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Wyszyńskiego 64
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja-specjalista”, imię i nazwisko.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. (95) 7338-312, 7338-310.



Liczba odwiedzin: 2876

Wytworzył/odpowiada: Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Dominika Mazurkiewicz

Komórka organizacyjna: Wydział kadr

Wprowadzono: 08.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×