Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ogłoszenie o naborze nr 3846ARCHIWALNE z dnia 24.09.2016 r.
-
Oferty do
4
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracyjnych i zaplecza
w Rejonie w Gorzowie Wlkp. Oddziału GDDKiA w Zielonej Górze
Gorzów Wielkopolski
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
Rejon w Gorzowie Wlkp.
ul. Kostrzyńska 4a
66-400 Gorzów Wlkp.
oraz teren działania Oddziału GDDKiA w Zielonej Górze
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych oraz zajmowanie się archiwizacją dokumentów,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury, okresowymi przeglądami technicznymi budynków Rejonu oraz zabezpieczeniem p.poż. wynikającymi z przepisów prawa,
- przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych z zakresu zadań administracyjno-gospodarczych oraz uczestniczenie w Komisjach odbioru robót zleconych,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką materiałową w zakresie wykonywanym przez Rejon, sporządzanie planów zapotrzebowania na materiały biurowe, artykuły higieniczne oraz materiały eksploatacyjne,
- zlecanie przeglądów, napraw oraz remontów sprzętu i pojazdów zgodnie z aktualnymi umowami, sporządzanie raportów zużycia paliwa oraz przejechanych kilometrów,
- prowadzenie spraw w zakresie zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, środki ochrony indywidualnej oraz posiłki regeneracyjne,
- prowadzenie gospodarki i ewidencji środków trwałych i innych składników majątkowych,
- organizowanie i nadzorowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości i dozorowaniem obiektów Rejonu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze administrowania nieruchomościami i/lub zarządzania flotą samochodową.
- prawo jazdy kat. „B”,
- umiejętność obsługi komputera - pakiet MS OFFICE,
- znajomość przepisów z zakresu Prawa budowlanego, p-poz., Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Ochrony Środowiska,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub budowlane lub z zakresu zarządzania,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
weryfikacja nadesłanych dokumentów,
etap pisemny: pytania sprawdzające wiedzę z zakresu zajmowanego stanowiska pracy,
rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej max. 1,65
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatów zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/110427766-wzor_oswiadczenia.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 68 328 85 11.