Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 20315ARCHIWALNE z dnia 06.01.2018 r.
-
Oferty do
22
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: budżetu i programów
w Wydziale Polityki Społecznej
Gorzów Wielkopolski
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie stałego monitoringu wydatków w obszarze polityki rodzinnej, domów pomocy społecznej, orzekania o niepełnosprawności, realizowanych programów, finansowanych lub dofinansowanych ze środków publicznych, analiza zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego potrzeb finansowych oraz prognozowanie przewidywanych wydatków,
- przygotowywanie dyspozycji przekazania środków do jednostek samorządu terytorialnego na zadania z zakresu polityki rodzinnej, domów pomocy społecznej, orzekania o niepełnosprawności oraz realizowanych programów
- realizowanie zadań wynikających z programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”,
- analizowanie i rozpatrywanie wniosków kierowanych m.in. przez jednostki samorządu terytorialnego dotyczących budżetu, możliwości dokonywania zmian w posiadanych środkach, sposobu finansowania zadań i wydatkowania posiadanych środków budżetu państwa,
- przygotowywanie wniosków do ministra właściwego do spraw finansów, innych ministrów resortowych oraz Prezesa Rady Ministrów o pozyskanie dodatkowych środków z rezerw celowych budżetu państwa, rezerwy ogólnej oraz wniosków o dokonanie przez ministra właściwego do spraw finansów, innych ministrów resortowych oraz Prezesa Rady Ministrów zmian w posiadanym budżecie, a także dokonywanie podziału pozyskanych środków,
- przygotowywanie okresowych informacji z wykonania dochodów i wydatków oraz informacji z wykonania wydatków w ujęciu zadaniowym, w tym także przygotowywanie zbiorczych informacji z obszaru zadań realizowanych przez Wydział,
- opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej w zakresie dochodów i wydatków na zadania z obszaru polityki rodzinnej, domów pomocy społecznej, orzekania o niepełnosprawności, realizowanych programów oraz wydatków w ujęciu zadaniowym, a także przygotowywanie zbiorczych materiałów z obszaru zadań realizowanych przez Wydział,
- rozliczanie prawidłowości wykorzystania dotacji oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu dotacji przekazanych ze środków budżetu państwa, w sytuacjach określonych przepisami ustawy o finansach publicznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe profilowe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub w komórkach finansowych lub księgowych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej,
- posiadanie umiejętności: odpowiedzialność, dokładność, pracy pod presją czasu, pracy w zespole,
- posiadanie umiejętności analitycznych ,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- odbyte szkolenia z zakresu finansów publicznych,
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustanowieniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/711 52 63
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.