Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 16921ARCHIWALNE z dnia 20.10.2017 r.

  • Oferty do
    31

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: ds. rachunkowości i sprawozdawczości dochodów budżetu państwa oraz wydatków budżetu środków europejskich

w Wydziale Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- stres związany z obsługą beneficjentów zewnętrznych (jednostki samorządu terytorialnego, zespolone służby, inspekcje i straże), - wykonywanie zadań pod presją czasu, - częste zmiany przepisów, - zagrożenie korupcją związane z obsługą rachunków bankowych oraz współpracą z beneficjentami, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - budynek XV-kondygnacyjny - winda w budynku, - budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrolowanie i analizowanie planu dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ujętych w budżecie państwa w części 85/08-województwo lubuskie oraz ujmowanie zgodnie z zasadami rachunkowości dochodów uzyskiwanych przez te jednostki w celu prawidłowego sporządzania sprawozdawczości budżetowej w dostosowanym do tego systemie finansowo-księgowym,
  • przeprowadzanie procesu weryfikacji pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych celem ich odpowiedniego zaksięgowania,
  • przeprowadzanie procesu związanego z zamykaniem ksiąg rachunkowych, , inwentaryzacją kont, uzgadnianiem sald zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu sprawowania nadzoru nad prawidłową i terminową obsługą dochodów budżetu państwa oraz programów europejskich,
  • weryfikowanie, uzgadnianie i sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego oraz zespolonych służb, inspekcji, straży w celu dostarczenia prawidłowej i dokładnej informacji o przekazywanych środkach budżetowych oraz zgodności tych dokumentów z ewidencją księgową,
  • terminowe przekazywanie sporządzonych zbiorczych sprawozdań do poszczególnych ministerstw zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR i platformie e-PUAP,
  • przeprowadzanie procesu związanego z analizowaniem i uzgadnianiem jednostkowych sprawozdań przekazywanych przez beneficjentów oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania planu wydatków w zakresie budżetu środków europejskich w celu dostarczenia prawidłowej i dokładnej informacji o realizowanych płatnościach pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz zgodności tych dokumentów z ewidencją księgową,
  • nadzór i obsługa finansowa pod względem prowadzenia ewidencji księgowej oraz bankowości elektronicznej środków pochodzących z Unii Europejskiej,
  • współdziałanie z merytorycznymi wydziałami i innymi jednostkami organizacyjnymi realizującymi dotowane zadania w zakresie realizacji dochodów i wydatków budżetu Wojewody oraz środków europejskich celem prawidłowego ich rozliczenia.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość przepisów krajowych z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • samodzielność, umiejętności analityczne, komunikatywność, kreatywność
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, administracji publicznej, funduszy europejskich
  • doświadczenie zawodowe: w pracy w administracji publicznej
  • przeszkolenie: z obsługi programu finansowo-księgowego, z obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, z obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • dokładność, asertywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
•   dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
•   list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
•   osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
•   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3252

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Daniela Milczarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 20.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×