Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 10466ARCHIWALNE z dnia 22.04.2017 r.

  • Oferty do
    4

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: kontroli finansowej

w Wydziale Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu, - krajowe wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją, - budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w celu sprawdzenia prawidłowości wykorzystania dotacji przekazanych z budżetu Wojewody na wykonywanie zadań z zakresu administracji rządowej oraz sprawdzenia prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań zleconych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach zespolonej administracji rządowej, jednostkach podporządkowanych, podległych i nadzorowanych przez Wojewodę Lubuskiego, dokonywanie sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków przekazanych z budżetu Wojewody oraz prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli finansowych dotyczących prawidłowości wykorzystania przez jednostki samorządu terytorialnego środków pochodzących z budżetu państwa na zadania własne, w zakresie należącym do kompetencji Wydziału Budżetu i Finansów,
  • przeprowadzanie kontroli dotyczących Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Terytorialnej Polska (województwo lubuskie) – Brandenburgia 2007-2013,
  • analiza wyników kontroli środków z UE i współfinansowania krajowego, w tym kontroli i audytów przeprowadzonych prze Instytucję Zarządzającą LRPO, Instytucję Audytową, NIK i inne uprawnione podmioty oraz podjętych środków naprawczych na potrzeby procesu planowania i przeprowadzania kontroli własnych,
  • sporządzanie projektu zawiadomienia do rzecznika dyscypliny finansów publicznych oraz opracowywanie projektu decyzji administracyjnej dot. konieczności zwrotu dotacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w zakresie przeprowadzania kontroli lub księgowości lub doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
  • znajomość przepisów krajowych z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • znajomość przepisów krajowych dotyczących kompetencji i funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów i standardów dot. prowadzenia kontroli, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz cywilnego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem funduszy strukturalnych, w tym: • prawa wspólnotowego z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych, • krajowych wytycznych dotyczących wdrażania funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2007-2013, • znajomość polityki horyzontalnej Unii Europejskiej,
  • dyspozycyjność, samodzielność, umiejętności analityczne,
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dokładność, samodzielność, asertywność, komunikatywność, odporność na stres, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
  • przeszkolenie: • z obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, • z obsługi programu Oracle Discoverer.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
•   dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
•   list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
•   osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
•   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 71 15 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2708

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Daniela Milczarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 22.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×