Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 61365ARCHIWALNE z dnia 19.02.2020 r.
-
Oferty do
25
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: mobilizacji
Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Gorzów Wielkopolski
ul. Wyspiańskiego 10
66-400 Gorzów Wielkopolski
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Utrzymuje w stałej aktualności zapotrzebowania jednostek wojskowych na uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych żołnierzy rezerwy w celu zapewnienia rotacji i uzupełnienia jednostek zgodnie z etatem.
- Z uwzględnieniem wymaganych kryteriów i w porozumieniu z JW przygotowuje i nadaje przydziały mobilizacyjne żołnierzom rezerwy w celu uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych.
- Przygotowuje dokumenty powowłania oraz utrzymuje w aktualności kartotekę tych dokumentów wg rejonów i tras doręczeń AKAP w celu ich sprawnego przygotowania dla AKAP w czasie zabezpieczenia mobilizacyjnego rozwinięcia jednostek wojskowych.
- Wprowadza (aktualizuje) do indywidualnych zbiorów ewidencyjnych w SI SPIRALA-ZINT dane dotyczące przydziałów mobilizacyjnych żołnierzy rezerwy i pracowników z uzupełnianych jednostek wojskowych, ćwiczeń wojskowych oraz inne dane objęte ewidencją wojskową w celu prowadzenia jej w stanie aktualnym.
- Uczestniczy w opracowaniu sprawozdań, analiz, zestawień obejmujących zakres obowiązków w celu zapewnienia realizacji sprawozdawczości z problematyki mobilizacyjno-uzupełnieniowej.
- Realizuję problematykę szkolenia kursowego żołnierzy rezerwy w celu zapewnienia szkolenia żołnierzy rezerwy w deficytowych specjalnościach wojskowych.
- Realizuje powołanie żołnierzy rezerwy na ćwiczenia wojskowe oraz realizuje ich rozliczanie w celu zapewnienia realizaji planów ćwiczeń żołnierzy rezerwy uzupełnianych jednostek wojskowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze ewidencji danych osobowych i problematyki mobilizacyjnej lub powyżej 4 lat w administracji.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu administracji wojskowej.
- Znajomość problematyki mobilizacyjnej i ewidencji wojskowej.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub złożenie oświadczenia o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych.
- Komunikatywność i umiejętności organizatorskie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zaawansowany poziom posługiwania się komputerem oraz oprogramowaniem pakietu biurowego i baz danych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Wyspiańskiego 10
66-400 Gorzów Wielkopolski
z dopiskiem "oferta pracy w służbie cywilnej, nr ogłoszenia......."
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski e-mail: wkugorzow@ron.mil.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: p. Urszula Hynek ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski tel.: 261 676 702, e-mail: u.hynek@ron.mil.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski tel.: 261 676 727
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 676 702.
Przewidywany termin zatrudnienia: 9 marzec 2020 r.
Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku złożenia przez kandydata/kandydatkę oświadczeń o innej treści niż wskazane
w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
Wszystkie wymagane oświadczenia muszą zawierać datę oraz własnoręczny i czytelny podpis.
Etapy naboru:
1 etap - selekcja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych (preselekcja);
2 etap - sprawdzian wymaganej wiedzy;
3 etap - rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną poinformowane o terminie testu telefonicznie. Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/ta do dalszych etapów.
Dokumentów nie odsyłamy, oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Dokumenty nie odebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.