Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 23863ARCHIWALNE z dnia 13.03.2018 r.

  • Oferty do
    23

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: gospodarki przestrzennej

w Wydziale Infrastruktury



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

 krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach) - różne interpretacje przepisów pojawiające się w wyrokach sądów administracyjnych, - częste zmiany przepisów, - odpowiedzialność karna i finansowa za wydanie decyzji z naruszeniem prawa - budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

ZAKRES ZADAŃ

  • dokonywanie oceny zgodności z prawem uchwał rady gminy - miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, w celu realizacji funkcji nadzorczych wojewody
  • uzgadnianie i opiniowanie projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie zgodności z ustaleniami programów sporządzanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej, służących realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, uzgadnianie i opiniowanie, w zakresie zadań rządowych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydawanych przez wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast w trybie przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • przygotowywanie projektów: rozstrzygnięć nadzorczych w stosunku do uchwał planistycznych, odpowiedzi na skargi oraz skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, reprezentowanie Wojewody Lubuskiego przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym
  • ocena pod kątem zgodności z przepisami prawa uchwał rad gmin o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • udzielanie wyjaśnień, wydawanie opinii w stosunku do uchwał rad gmin, przygotowywanie interpretacji przepisów prawnych
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi dotyczące zadań lub działalności organów samorządu gminnego w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • sprawowanie nadzoru nad terminami wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, naliczanie kar za przekroczenie tego terminu i przygotowywanie projektów postanowień o nałożeniu kary za przekroczenie terminu
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie lokalizacji terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednym z wybranych obszarów architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo, geodezja, ochrona środowiska
  • komunikatywność w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność negocjacji i argumentowania
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z przepisami wykonawczymi, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, zasad służby cywilnej oraz etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na jednym z wybranych kierunków: architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo, geodezja, ochrona środowiska
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • przeszkolenie w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego
  • uprawnienia urbanistyczne, architektoniczne
  • znajomość obsługi programów: Corel, AutoCad, ArcView

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie uprawnień urbanistycznych, architektonicznych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
•   dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
•   list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
•   osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
•   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2759

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Daniela Milczarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 13.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×