Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 18554ARCHIWALNE z dnia 25.11.2017 r.
-
Oferty do
8
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Wydziale Finansów
Gorzów Wielkopolski
Komenda Wojewódzka PSP
ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie list płac i innych należności dla pracowników i funkcjonariuszy oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji; naliczenia i rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami w powyższym zakresie;
- Obsługa kasy KW PSP Gorzów Wlkp. zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki kasowej;
- Sporządzanie płatności bezgotówkowych za pomocą systemów bankowości elektronicznej;
- Sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby urzędów, Komendy Głównej PSP, komend powiatowych/miejskich;
- Udział w planowaniu budżetu dla Komend Powiatowych i Miejskich PSP - zestawienia materiałów planistycznych i wykonawczych;
- Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania;
- Prowadzenie obsługi finansowej funduszu socjalnego emerytów PSP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata
- znajomość procedur- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i PDOF
- bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet)
- umiejętność obsługi programu PŁATNIK
- nieposzlakowana opinia
- umiejętność pracy pod presją czasu
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku do spraw płac
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność dobrej organizacji pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Rekrutacja - inspektor w wydziale finansów”, imię i nazwisko.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w okresie próbnym 2.620 zł + dodatek stażowy.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji ds. kadr, tel. 95 733 83 11
- asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13