Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 11290ARCHIWALNE z dnia 25.05.2017 r.

  • Oferty do
    31

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: do spraw informacji i rejestracji

w Dziale Obsługi Bezpośredniej, Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników



Miejsce wykonywania pracy:

Drezdenko

Urząd Skarbowy
ul. Pierwszej Brygady 21
66-530 Drezdenko

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra

WARUNKI PRACY

wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie ewidencji podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych w celu tworzenia i aktualizowania bazy danych w przedmiotowym zakresie spraw oraz ewidencje podatników VAT czynnych i zwolnionych w celu monitorowania obowiązków podatkowych podatników podatku od towarów i usług,
  • Prowadzenie analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu ograniczenia lub monitorowania podmiotów, których celem są oszustwa podatkowe,
  • Udostępnianie podmiotom uprawnionym danych gromadzonych w CRP KEP oraz informacji zawartych w aktach spraw podatkowych w celu zapewnienia wykonania ustawowych obowiązków organu w zakresie udostępnienia danych,
  • Gromadzenie, przechowywanie i aktualizowania dokumentacji związanej z nadaniem NIP, dokumentacji związanej z rejestracją VAT i VAT-UE oraz dokumentacją rejestracyjną podatników objętych rejestrem PESEL w celu zapewnienia kompletności danych o podmiotach zarejsetrowanych w celach podatkowych,
  • Wydawanie potwierdzeń nadania numerów identyfikacji podatkowej, innych zaświadczeń i informacji o nadanym identyfikatorze podatkowycm oraz zaświadczeń potwierdzających status podatnika podatku VAT w celu zapewnienia wykonania ustawowych obowiązków organu w zakresie wydawania potwierdzeń/zaświadczeń,
  • Udostępnianie NIP organom prowadzącym urzędowe rejestry na podstawie odrębnych przepisów na ich wniosek zawierający dane niezbędne do identyfikacji podmiotu za pośrednictwem ePuap lub innych środków komunikacji elektronicznej w celu zapewnienia wykonania ustawowych obowiązków organu w przedmiotowym zakresie,
  • Potwierdzanie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap) w celu zapewnienia wykonania ustawowych obowiązków organu w przedmiotowym zakresie,
  • Prowadzenie postępowań w sprawach odmowy nadania NIP oraz unieważniania NIP w celu wykonania ustawowych obowiązków organu w przedmiotowym zakresie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatku od towarów i usług i ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.lubuskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy”). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 660 557 168 "



Liczba odwiedzin: 2558

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Udostępnił: Wanda Szykuła

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×