Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
Ogłoszenie o naborze nr 33840ARCHIWALNE z dnia 11.09.2018 r.
-
Oferty do
21
września
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych
w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym
Zamość
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu ul. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • prowadzenie ewidencji składników majątkowych komendy z wykorzystaniem programów komputerowych (środki trwałe, pozostałe środki trwałe, magazyn)
- • sporządzanie planów i umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- • prowadzenie ewidencji (na kartach) przedmiotów mundurowych, odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaków
- • prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów w magazynie
- • prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów w magazynie
- • udział w sporządzaniu dokumentacji niezbędnej do przyznawania świadczeń strażakom w zakresie gospodarki mieszkaniowej, pomocy finansowej i równoważnika za remont i brak lokalu
- • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw
- • dokonywanie bieżących zakupów wg potrzeb komendy
- • udział w zabezpieczeniu logistycznym działalności komendy
- • prowadzenie spraw związanych z zamawianiem niezbędnych usług i materiałów, w tym w trybie ustawy „Prawo zamówień publicznych” oraz udział w pracach komisji przetargowej
- • prowadzenie całokształtu spraw dotyczących funkcjonowania, wynajmu i obsługi ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego tut. komendy miejskiej
- • prowadzenie pojazdów służbowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- • znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych, o zamówieniach publicznych, o PSP, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
- • umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomia, finanse, rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej potwierdzone stosownymi dokumentami
- • prawo jazdy kat. B
- • znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz ewidencji składników majątku
- • znajomość zasad funkcjonowania programów komputerowych do ewidencji majątku jednostki organizacyjnej: środki trwałe, pozostałe środki trwałe, magazyn
- • wysoka kultura osobista
- • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
- • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
- • umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat KM PSP w Zamościu ul. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko starszego inspektora w korpusie służby cywilnej w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym KM PSP w Zamościu" osobiście lub drogą pocztową.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu z siedzibą przy ul. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość, tel.: 84 680 74 00, e-mail: km_zamosc@straz.lublin.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: - listownie: ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, - telefonicznie: 81 535 12 33, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska PSP w Zamościu
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Uwaga!
List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Po dokonaniu weryfikacji formalnej ofert, lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin i miejsce postępowania zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń KM PSP w Zamościu, stronie internetowej KM PSP w Zamościu www.straz.zamosc.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KM PSP
w Zamościu https://straz-zamosc.bip.gov.pl.
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (84) 680 74 13 (10) lub osobiście w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej KM PSP w Zamościu w dni robocze w godz.7.30 – 15.30.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2250 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowane techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna
Planowany termin zatrudnienia: październik 2018 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.