Archiwum Państwowe w Zamościu
Ogłoszenie o naborze nr 43676ARCHIWALNE z dnia 28.02.2019 r.
-
Oferty do
11
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
młodszy archiwista
do spraw: obsługi dokumentacji z wyborów
Oddział II Nadzoru nad Narastającym Zasobem Archiwalnym
Zamość
Miejsce pracy w siedzibie Archiwum oraz w magazynie Archiwum:
ul. Legionów 52
22-400 Zamość
Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przejmowanie od urzędów gmin i obsługa dokumentacji z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum.
- Rozmieszczanie i systematyzacja dokumentacji z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum.
- Przygotowywanie do brakowania dokumentacji z wyborów.
- Dojazd między siedzibą Archiwum a magazynem, w którym przechowywana jest dokumentacja z wyborów.
- Wykonywanie zadań w siedzibie Archiwum.
- Systematyzacja dokumentacji archiwalnej w zespołach aktowych i magazynach.
- Wykonywanie czynności techniczno-porządkowych podczas porządkowania zespołów (stemplowanie, opis jednostek, nadawanie aktom układu chronologicznego wewnątrz jednostek, paginacja akt, itp.).
- Obsługa kserografu i skanera na potrzeby realizacji kwerend.
- Obsługa czytelni w zakresie dostarczania zamówionych akt i zwrotu do magazynu, dyżur techniczny w czytelni.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w archiwum państwowym, archiwum zakładowym lub w innych instytucjach na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
- Swobodna obsługa komputera, systemu Windows, przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej.
- Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (word, excell, access).
- Znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2016 r., poz. 1506 z poźn. zmianami) oraz rozporządzeń wykonawczych.
- Dobra znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
- Swobodna znajomość języka rosyjskiego.
- Dobra organizacja miejsca pracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe Na kierunku humanistycznym (historia, archiwistyka) lub administracja,
- staż pracy: 1 rok Na stanowisku archiwista, archiwista zakładowy.
- Doświadczenie w obsłudze systemu EZD PUW.
- Umiejętność konstruowania baz danych (MS access, inne podobne programy) oraz ich swobodna obsługa.
- Komunikatywność, umiejętność współpracy i pracy w zespole.
- Doświadczenie w realizacji kwerend archiwalnych i obsługi interesanta.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Zamościu ul. Hrubieszowska 69A 22-400 Zamość tel. 84 542 10 37 kancelaria@zamosc.ap.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektorem ochrony danych w Archiwum Państwowym w Zamościu jest Pan Bartosz Sierpniowski, tel. 84 542 10 37, iod@zamosc.ap.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki.
Wymagane dokumenty i aplikacje należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość
w terminie do 11 marca 2019 r. do godziny 15:00, w zamkniętej kopercie z
dopiskiem "Nabór na stanowisko: młodszy archiwista". Decyduje data wpływu korespondencji do urzędu.
Dokumenty i aplikacje, które wpłyną do Archiwum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Planowane techniki i metody naboru:
1) weryfikacja formalna ofert;
2) test wiedzy i umiejętności lub rozmowa kwalifikacyjna
Kandydatki lub kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu mailowego i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.
Archiwum Państwowe w Zamościu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.