Archiwum Państwowe w Zamościu

Ogłoszenie o naborze nr 22644ARCHIWALNE z dnia 20.02.2018 r.

  • Oferty do
    26

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

do spraw: przechowalnictwa dokumentacji o czasowym okresie przechowywania

Samodzielne stanowisko ds. przechowalnictwa dokumentacji o czasowym okresie przechowywania



Miejsce wykonywania pracy:

Zamość

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość

WARUNKI PRACY

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem; - bariery architektoniczne: konieczność poruszania się po budynku - brak windy, brak toalety odpowiednio dostosowanej dla osób niepełnosprawnych; - narażenie na kontakt z kurzem; - możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa dokumentacji niearchiwalnej w zakresie kwerend do celów pracowniczych
  • Wydawanie uwierzytelnionych odpisów, wyciągów i informacji z akt oraz kserokopii i skanów dokumentów
  • Gromadzenie informacji o aktach pracowniczych przechowywanych w innych archiwach
  • Wykonywanie czynności techniczno-porządkowych w magazynach dokumentacji niearchiwalnej
  • Prowadzenie komputerowej bazy danych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, obsługa kancelarii/sekretariatu, księgowość
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie prowadzenia kadr lub/i przy naliczaniu wynagrodzeń
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawo i administracja, księgowość
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie prowadzenia kadr lub/i przy naliczaniu wynagrodzeń
  • szkolenia z zakresu prawa pracy, rachunkowości i prowadzenia kancelarii
  • szkolenia z zakresu archiwistyki, obsługi archiwum zakładowego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Zamościu
    ul. Hrubieszowska 69A
    22-400 Zamość

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty i aplikacje należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość w terminie do 26 lutego 2018 r. do godziny 15:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko archiwista ds. przechowalnictwa". Dokumenty i aplikacje, które wpłyną do Archiwum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Planowane techniki i metody naboru:
1) weryfikacja formalna ofert;
2) rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu mailowego i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.



Liczba odwiedzin: 3621

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Archiwum

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Zamościu

Udostępnił: Jakub Żygawski

Komórka organizacyjna: Dyrektor AP w Zamościu

Wprowadzono: 20.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×