Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach

Ogłoszenie o naborze nr 18623ARCHIWALNE z dnia 28.11.2017 r.

  • Oferty do
    4

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

Sekcja organizacyjno-kadrowa



Miejsce wykonywania pracy:

Puławy

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
ul. Lubelska 51
24-100 Puławy

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, • praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner; • praca na pierwszym piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej
  • • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta
  • • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta
  • • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej
  • • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • • dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej
  • • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • • prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych)
  • • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej
  • • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej
  • • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta
  • • obsługa urządzeń małej poligrafii
  • • udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego
  • • realizacja zadań obronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące na stanowiskach administracyjno - biurowych
  • o praktyczna znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej
  • o znajomość przepisów prawa pracy
  • o umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, , Internetu i poczty elektronicznej)
  • o umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
  • o uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej
  • • umiejętność organizacji pracy własnej
  • • dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i terminowość
  • • wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia książeczki wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat (pok. 107)
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Lubelska 51
    24-100 Puławy
    (z dopiskiem „Oferta pracy: POK”)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
   Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisem. Za datę wpływu dokumentów przyjmujemy datę dostarczenia dokumentów do siedziby Komendy. Wzory dokumentów do pobrania: strona internetowa (www.straz.pulawy.pl), lub w Komendzie Powiatowej PSP w Puławach, ul. Lubelska 51 (pokój 107) w godz. od 730 do 1530. Oferty złożone po terminie lub oferty niekompletne zostaną odrzucone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
   Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) dostępne będą na stronie www.straz.pulawy.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Puławach przy ul. Lubelskiej 51. Ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 4 miesięcy od wyłonienia kandydata. Dodatkowe informacje udzielone są pod nr tel. 81 880 14 89



Liczba odwiedzin: 3309

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach

Udostępnił: Marzena Szwargolińska

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 28.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×