Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Ogłoszenie o naborze nr 21555ARCHIWALNE z dnia 31.01.2018 r.

  • Oferty do
    7

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    pełny
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż.

Jednoosobowe Stanowisko ds. BHP i PPOż



Miejsce wykonywania pracy:

Łuków

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków

WARUNKI PRACY

Praca w godzinach 7.30 - 15.30 pomieszczenie biurowe usytuowane na II piętrze,czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z dokumentami, obsługą urządzeń biurowych praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oświetlenie naturalne i sztuczne budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Przeprowadzanie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników KPP w Łukowie oraz jednostek podległych
  • Sporządzanie dokumentacji powypadkowej
  • Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
  • Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej w jednostce
  • Przeprowadzanie przeglądów stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektów użytkowych przez jednostkę
  • Zapewnienie właściwego wyposażenia obiektów w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice oraz ich odpowiednią konserwację
  • Sporządzanie i aktualizacja wymaganych regulaminów i instrukcji z zakresu ochrony przeciwpożarowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie wykształcenie średnie profilowe z tytułem zawodowym technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie BHP, zaświadczenie o ukończonym szkoleniu z zakresu ochrony przeciwpożarowej , aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
  • staż pracy: 3 lata w służbie BHP
  • aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Prezydialny pokój nr 10
    Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
    ul. Międzyrzecka 9
    21-400 Łuków
    z dopiskiem na kopercie starszy inspektor BHP i PPOż KPP w Łukowie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane warunki wynagrodzenia 2100 brutto
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich dokumentów, własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do dalszego etapu selekcji zostano powiadomieni telefonicznie o ich terminach.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 797 6250 lub 25 797 6229.



Liczba odwiedzin: 2813

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Udostępnił: Katarzyna Machniak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 31.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×