Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
Ogłoszenie o naborze nr 21430ARCHIWALNE z dnia 29.01.2018 r.
-
Oferty do
3
lutego
2018
-
Wymiar etatu
pełny
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż.
Jednoosobowe Stanowisko ds. BHP i PPOż
Łuków
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przeprowadzanie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników KPP w Łukowie oraz jednostek podległych
- Sporządzanie dokumentacji powypadkowej
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
- Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
- Kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej w jednostce
- Przeprowadzanie przeglądów stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektów użytkowych przez jednostkę
- Zapewnienie właściwego wyposażenia obiektów w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice oraz ich odpowiednią konserwację
- Sporządzanie i aktualizacja wymaganych regulaminów i instrukcji z zakresu ochrony przeciwpożarowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie wykształcenie średnie profilowe z tytułem zawodowym technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie BHP, zaświadczenie o ukończonym szkoleniu z zakresu ochrony przeciwpożarowej , aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
- staż pracy: 3 lata w służbie BHP
- aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Prezydialny pokój nr 10
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków
z dopiskiem na kopercie specjalista BHP i PPOż KPP w Łukowie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane warunki wynagrodzenia 2100 brutto
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich dokumentów, własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do dalszego etapu selekcji zostano powiadomieni telefonicznie o ich terminach.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 797 6250 lub 25 797 6229.