Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie

Ogłoszenie o naborze nr 18790ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.

  • Oferty do
    20

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt

Zespół d/s zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Łuków

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
21-400 Łuków, ul.Warszawska 16

WARUNKI PRACY

-praca przy komputerze, -wyjazdy służbowe w teren w celu przeprowadzania kontroli, -budynek dwukondygnacyjny bez windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • -kontrola warunków utrzymania zwierząt i dobrostanu zwierząt,
  • -kontrola działalności z akwakulturą
  • -kontrola pasiek pszczelich w kierunku chorób pszczół,
  • -prowadzenie rejestru podmiotów nadzorowanych i sporządzanie sprawozdawczości,
  • -wdrażanie postępowań administracyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub zootechniczne związane z hodowlą zwierząt
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzająca prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii,
  • prawo jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
    21-400 Łuków
    ul.Warszawska 16

    Sekretariat:pon.-pt. 7-15
    tel.25 7982613

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans .



Liczba odwiedzin: 2919

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie

Udostępnił: Leszek Mioduski

Komórka organizacyjna: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Wprowadzono: 01.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×