Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 44781ARCHIWALNE z dnia 20.03.2019 r.

  • Oferty do
    3

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: harmonogramu, zapotrzebowania, podziału środków finansowych budżetu Wojewody, obsługi systemu TREZOR

w Wydziale Finansów i Certyfikacji



Miejsce wykonywania pracy:

Lublin

Adres urzędu:

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych, - praca w siedzibie urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym, - praca w niewielkich pokojach biurowych 4 osobowych, - brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych, zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości, - brak oznaczeń dla osób niewidomych, - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

ZAKRES ZADAŃ

  • pod nadzorem przełożonego przygotowywanie na podstawie zweryfikowanych materiałów, otrzymanych od dysponentów środków budżetowych oraz wprowadzanie do elektronicznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR: a) propozycji harmonogramu wykonania dochodów i realizacji wydatków w podziale na grupy wydatków (świadczenia, wydatki bieżące z wyszczególnieniem wydatków na wynagrodzenia pracowników, wydatki majątkowe oraz wydatki związane z realizacją projektów z udziałem środków z Unii Europejskiej) oraz w podziale na dysponentów środków budżetowych, b) wniosków do Ministerstwa Finansów w sprawie zmian w harmonogramie;
  • pod nadzorem przełożonego monitorowanie dysponentów środków celem zapewnienia płynności finansowej budżetu Wojewody Lubelskiego w poszczególnych miesiącach roku;
  • pod nadzorem przełożonego opracowywanie dziennych podziałów środków finansowych dla jednostek budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz dla zadań realizowanych w ramach budżetu Wojewody, a także wprowadzanie powyższych danych do systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, po uprzednim zweryfikowaniu składanych przez dysponentów wniosków o uruchomienie środków i porównaniu propozycji z aktualnym harmonogramem realizacji wydatków, planami finansowymi poszczególnych jednostek i zadań oraz stopniem wykonania planu w terminach wynikających z przepisów prawnych;
  • pod kontrolą przełożonego opracowywanie zbiorczych miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe oraz prognozy na kolejne dwa miesiące w systemie TREZOR: a) dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla zadań realizowanych w ramach budżetu Wojewody , b) dla dysponentów środków budżetowych, na podstawie szczegółowych zapotrzebowań, zweryfikowanych i zgodnych z zatwierdzonym przez Ministra Finansów harmonogramem, uwzględniając specyfikę zadań i jednostek oraz obowiązujące przepisy prawa;
  • pod nadzorem przełożonego przygotowywanie w systemie TREZOR wniosków do Ministerstwa Finansów o uruchomienie dodatkowych środków przyznanych z rezerw celowych budżetu państwa;
  • podejmowanie próby samodzielnej weryfikacji wniosków oraz analizowanie płynności finansowej budżetu Wojewody Lubelskiego w zakresie wystąpień jednostek budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego i innych o przekazanie dodatkowych środków w związku z realizacją zadań, a także prowadzenie pod nadzorem przełożonego bieżącej korespondencji w tym zakresie;
  • pod kontrolą przełożonego lub pracownika o większym doświadczeniu prowadzenie ewidencji korekt harmonogramu wydatków w ujęciu klasyfikacji budżetowej oraz w podziale na jednostki budżetowe, a także ewidencję zmian planów finansowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi programów Word i Excel,
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych oraz innych powiązanych tematycznie z zakresem obowiązków, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność identyfikowania zadań krytycznych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Oddział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Lubelski z siedzibą przy ul. Spokojnej 4, 20-914 Lublin
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: listownie: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, telefonicznie: 81 74 24 111, e-mail: iod@lublin.uw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
   
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2250 – 2600 zł/mies. (+ dodatek stażowy).

Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Planowany termin zatrudnienia: maj 2019 r.

List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.
Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

Kandydaci zaproszeni do dalszego postępowania kwalifikacyjnego będą poinformowani telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.

Termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3092

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 20.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×